استاندارد دوگانه لیست جواد نکونام/ از اسپانیا تا بوسنی با لیست نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید بازیکنان بوسنیایی، شائبه های زیادی در ذهن هواداران استقلال به وجود آورده است.

در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیست و سوم و در حالی که علی خطیر مدیرعامل استقلال بود، جواد نکونام لیستی ارائه داد که در آن نام دو هافبک اسپانیایی به چشم می خورد و نکونام اصرار به جذب این بازیکنان داشت که باتوجه به قانون سقف قرارداد و بودجه استقلال، این باشگاه موفق به خرید اسپانیایی‌های لیست نکونام نشد تا فشار هواداران به علی خطیر بیشتر از پیش و مدیریت استقلال متهم ردیف اول این اتفاق باشد. این دو بازیکن که جاناتان ویرا و خوزه کامپانا نام داشتند در ادامه به آلمریا و لاس پالماس اسپانیا پیوستند.

اما نکته جالب و قابل بحث در مورد لیست جواد نکونام، تفاوت بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال است که باتوجه به مشکلات و قوانین سقف قرارداد در فصل گذشته خواهان جذب دو هافبک اسپانیایی بود اما در فصل جدید با وجود خرید سهام باشگاه استقلال توسط هولدینگ خلیج فارس و به نوعی حل مشکلات مالی این تیم، نکونام ترجیح داد دو بازیکن بوسنیایی جذب کند که اختلاف سطح کیفی بین بازیکنان مدنظر فصل پیش و این فصل کاملا مشهود است.

با خصوصی شدن و تغییر مدیریت باشگاه استقلال انتظار می رفت تا نکونام همچنان برای خرید بازیکنانی در سطح لیست نیم فصل گذشته خود پافشاری کند اما با اضافه شدن بازیکنان بوسنیایی، این استاندارد دوگانه باعث تعجب و سوال برای هواداران استقلال شده که دلیل ارائه لیست کهکشانی در فصل گذشته و لیست امسال چه می تواند باشد؟ چرخش ۱۸۰ درجه ای جواد نکونام پس از تغییر علی خطیر، سوالات بی پاسخ زیادی بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: موفقیت دومین بوسنیایی در تست‌های پزشکی؛ وینگر جدید استقلال در ایفمارک!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی