نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
رختکن پرسپولیس، بازیکنان را بزرگ می‌کند/ به جدا شده‌ها حق می‌دهم؛ ما در نقل و انتقالات نمی‌بازیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بهادر عبدی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: مطمئن باشید پرسپولیس به مجموعه ای تبدیل شده که هر بازیکنی وارد شود به سرعت خودش را با شرایط فنی و اخلاقی تیم وفق می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی، بهادر عبدی بازیکن چند پسته پرسپولیس در زمان هدایت افشین قطبی این روزها در تیم های پایه و تیم امید پرسپولیس مشغول به فعالیت است. عبدی در گفتگویی که با خبرورزشی داشت در مورد شرایط این روزهای آکادمی پرسپولیس و همینطور شرایط تیم بزرگسالان پرسپولیس در نقل و انتقالات صحبت کرد.

بازیکنان خوبی را تحویل بزرگسالان دادیم

امسال همچنان در خدمت تیم امید پرسپولیس هستم و امیدوارم برای سومین سال پیاپی بتوانم به تیم محبوبم خدمت کنم. در این مدت همان طور که می‌دانید با تلاش کادر و همین طور پیگیری های آقای خلیلی، بازیکنان خوبی را تربیت کردیم و در اختیار تیم بزرگسالان گذاشتیم. آخرین آن ها امیر رفیعی بود که فصل قبل در غیاب بیرانوند به خوبی موفق شد از دروازه پرسپولیس حراست کند. بازیکنان دیگری هم بودند. از جمله میلاد سورگی، امید فهمی، علی بابایی، علی خدادادی و ... که طبق خواسته باشگاه دراختیار تیم اصلی قرار دادیم.

این فصل قهرمانی هم می‌خواهیم

برنامه ریزی و هدفمندی آکادمی پرسپولیس برای فصل پیش رو علاوه بر آموزش استعدادهای ناب برای حضور در تیم اصلی، دمیدن روح قهرمانی در روح و روان تک تک بازیکنان ۴ رده سنی تیم های پایه است. به دنبال آن هستینم تا در ۴ رده سنی تیم های پایه، حداقل در یکی دو رده عنوان قهرمانی را کسب کینم تا این بچه ها یاد بگیرند زمانی که پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کنند باید برای قهرمانی بجنگند و از همین سن و سال باید برای اول بودن و اول ماندن بجنگند.

امکانات آکادمی عالی است

پیش فصل خوبی داشتیم. اردوها و بازی های تدارکاتی بسیار خوبی را با امکانات عالی برگزار کردیم. فکر می‌کنم از نظر امکانات شاید تا چند فصل قبل به حق تیم هایی مثل سپاهان و فولاد سرآمد بودند اما حالا هرکسی مجموعه ما را رصد کند متوجه می‌شود که امکانات آکادمی پرسپولیس به مراتب پیشرفت کرده است.ما درحال حاضر یکی از بهترین مجموعه های ورزشی و آموزشی، رستوران، سالن های ماساژ، فیزیوترابی و در کل هرچه که یک آکادمی نیاز دارد را با توجه به پیگیری های آقایان خلیلی و درویش در اختیار داریم و از نظر سخت افزاری در این ۳ سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته ایم.

با رفتن چند بازیکن پرسپولیس دچرا مشکل نمی‌شود

دل نگرانی و استرس هواداران در زمان نقل و انتقالات کاملا عادی است. نه تنها برای هواداران پرسپولیس بلکه این فشار روحی برای همه تیم ها رخ می‌دهد و هواداران پرسپولیس نیز دوست دارند بهترین خریدها برای آن ها انجام شود. به همین خاطر روی ورود و خروج بازیکنان حساسیت ویژه ای دارند. اما واقعیت این است که رفتن یکی دو بازیکن یا ستاره، روند عملکرد فنی و تاکتیکی پرسپولیس دچرا تزلزل نخواهد شد.

رختکن پرسپولیس، بازیکنان را بزرگ می کند/ به جدا شده ها حق می دهم؛ ما در نقل و انتقالات نمی بازیم

باید به جدا شده ها حق داد

مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند نفراتی هستند که به نظر می‌رسد از پرسپولیس جدا شده اند. هرچند هنوز رسما اتفاقی رخ نداده اما جدایی شان محتمل است. این نفرات در پست های خودشان عالی هستند. به ویژه علیرضا بیرانوند که بی شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران طی یک دهه اخیر بوده و از نظر شخص من بهترین دروازه‌بان آسیا است. همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس از این بازیکن ها ناراحت باشند. در این مدت واکنش هواداران را به جدایی این سه بازیکن دیده ام و البته که آن ها حق دارند از این نفرات شاکی باشند. اما من معتقدم هر سه بازیکن در این سال ها نهایت تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داده اند و حالا به شرایطی رسیده اند که دوست دارند از نظر مالی شرایط بهتری را تجربه کنند. واقعیت این است که هیچکدام از ما در زندگی شخصی این نفرات نیستیم و نمی‌دانیم در چه شرایطی هستند. به همین خاطر مطمئن هستم این تصمیم برای این بازیکنان بهترین تصمیم بوده است.

رختکن پرسپولیس بازیکنان را بزرگ می‌کند

در ظاهر اگرچه به نظر می‌رسد که پرسپولیس در این پست ها دچار مشکل خواهد شد. اما مطمئن باشید پرسپولیس به مجموعه ای تبدیل شده که هر بازیکنی وارد شود به سرعت خودش را با شرایط فنی و اخلاقی تیم وفق می‌دهد و چاره ای ندارد جز این که سطح خودش را به سطح بالای پرسپولیس برساند. به معنای دیگر بازیکنی که وارد می‌شود با وجود نفراتی چون امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی و بقیه بزرگان چاره ای ندارد جز این که راه بزرگی را یاد بگیرد و بزرگ شود.

پرسپولیس در نقل و انتقالات بازنده نمی‌شود

در این چند فصل اخیر پرسپولیس عملکرد نقل و انتقالاتی خوبی داشته و من فکر میکنم با توجه به سابقه ای که مدیریت پرسپولیس نشان داده این فصل نیز وضعیت همین خواهد بود. به شخصه هیچ نگرانی بابت این موضوع ندارم و می‌دانم مدیریت باشگاه با نفرات و بازیکنان خوبی به عنوان بازیکن جدید و جانشین بازیکنان قبلی مذاکره کرده و مطمئنم نقل و انتقالات خوبی خواهیم داشت تا همان عادت قبلی که رسیدن به عنوان قهرمانی است را تکرار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی