دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
۰ |
۰
هیجان یورو ۲۰۲۴ را با اکس اونیکس دوچندان کنید!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مجارستان دقیقه ۱۰۰ و در ثانیه آخر بازی گل می‌زند و امیدوار به صعود می‌شود، ایتالیا آخرین موقعیت خود را مقابل کرواسی تبدیل به گل می‌کند و ورق بازی برمی‌گردد.

 کرواسی با اسطوره خود لوکا مودریچ، از گردونه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ حذف می‌شود و هلند در تلاش است تا به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی صعود کند. هیجان‌انگیز نیست؟

اما صبر کنید؛ تمام هیجان فقط به بازی‌های یورو ۲۰۲۴ ختم نمی‌شود. صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس همزمان با رقابت‌های یورو جشنواره تابستانه هیجان‌انگیزی با جوایز جذاب برای طرفداران فوتبال و رمزارز برگزار می‌کند. جشنواره «فینالیست‌شو» صرافی اکس اونیکس اوج هیجان را وارد دنیای فوتبال کرده و با جوایزی که ارائه می‌دهد، همه طرفداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است.

برای اطلاع از فرصت استثنایی شرکت در جشنواره اکس اونیکس با ما همراه باشید.

تصور اینکه به کشور آلمان سفر کنید و بازی‌ فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را در ورزشگاه و از نزدیک تماشا کنید چه حسی به شما می‌دهد؟ اکس اونیکس قرار است این تصور شما را به واقعیت تبدیل کند!

علاوه بر این جوایز هیجان‌انگیز دیگری نیز در کنار تماشای فینال یورو ۲۰۲۴ برای فوتبالی‌های پرشور در نظر گرفته شده است. کافیست در کنار تماشای یورو ۲۰۲۴ با صرافی اکس اونیکس نیز همراه باشید تا شانس برنده شدن آیفون ۱۳، سفر به اروپا، بلیط فینال یورو ۲۰۲۴، ارز اتریوم و تتر را داشته باشید.

در جشنواره «فینالیست شو» اکس اونیکس با انجام هر تراکنش خرید از صرافی امتیاز می‌گیرید و اگر مجموع امتیازتان بیشتر از ۲۰۰ شود، در قرعه‌کشی جایزه سفر به آلمان و تماشای فینال یورو ۲۰۲۴ شرکت می‌کنید. با هر یک میلیون تومان خرید یکی از ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ووچر پرفکت مانی یا نات‌کوین ۲ امتیاز می‌گیرید با هر یک میلیون تومان خرید سایر رمزارزها هم ۱ امتیاز. برای فینالیست‌شدن؛ باید با خرید بیشتر امتیاز بیشتری جمع کنید که به جایزه ویژه اکس اونیکس نزدیک‌تر شوید.

البته اگر در انتهای جشنواره امتیازتان به ۲۰۰ نرسید اصلا نگران نباشید چون باز هم شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن سایر جوایز را دارید. اکس اونیکس برای امتیازات پایین‌تر هم جوایز دیگری در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

  • سفر و بلیت فینال یورو ۲۰۲۴ (مجموع امتیازات: بیشتر از ۲۰۰ امتیاز)

  • ۰.۲۵ اتریوم (مجموع امتیازات: ۱۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز)

  • آیفون ۱۳ (مجموع امتیازات: ۱۰۰ تا ۱۵۰ امتیاز)

  • ۲۵۰ تتر (مجموع امتیازات: ۱ تا ۱۰۰ امتیاز)

کافیست وارد بازی «فینالیست شو» شوید و تا روز قرعه‌کشی امتیاز جمع کنید. در اکس اونیکس هر رمزارزی بخرید جایزه می‌گیرید.

منتظر چی هستید؟ تا دیر نشده ارز دیجیتال بخرید؛ بلیت فینال یورو ۲۰۲۴ برنده شوید!

 صرافی اکس اونیکس

آشنایی بیشتر با صرافی اکس اونیکس و ویژگی‌های آن

صرافی اکس اونیکس یک پلتفرم امن معاملاتی برای ارزهای دیجیتال و ووچر پرفکت مانی است که با سال‌ها تجربه موفق، یکی از اولین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به شمار می‌رود. این صرافی با ایجاد یک شبکه سریع و ایمن، امکانات مبادله ارزهای دیجیتال را در سطح استاندارد جهانی در ایران نیز میسر کرده است و معتبرترین ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند به مبادله رمزارزها بپردازند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود دنیای ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند.

خرید و فروش ووچر پرفت مانی یکی دیگر از سرویس‌های مالی صرافی اکس اونیکس است که امکان مبادله جهانی پول را برای کاربران ایرانی ممکن کرده است. با استفاده از ووچر پرفکت مانی مشکل تحریم‌های مالی علیه ایران و عدم امکان انتقال و واریز پول به کشورهای مختلف جهان از ایران حل شده است. به‌راحتی می‌توانید به اندازه مبلغ دلخواه خود ووچر پرفکت مانی از اکس اونیکس خریداری کرده و پرداخت‌های بین‌المللی خود را با استفاده از این ووچرها انجام دهید.

معامله در اکس اونیکس مزایای ارزشمند دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم.

احراز هویت آسان و سریع

احراز هویت یکی از ضروریات امنیتی است که تقریبا در تمام صرافی‌های معتبر از ملزومات ایجاد حساب کاربری محسوب می‌شود. اما انجام فرآیند آن معمولا به شکلی است که از حوصله بعضی از کاربران خارج است. خوشبختانه این مشکل در اکس اونیکس حل شده است و با ایجاد بستری سریع و کارآمد، احراز هویت در صرافی اکس اونیکس در عرض چند دقیقه و خیلی ساده انجام می‌شود. فاصله ورود به سایت اکس اونیکس تا شروع اولین معامله فقط چند دقیقه است و این امر رضایت بسیار بالای کابران اکس اونیکس را به همراه داشته است.

پشتیبانی حرفه‌ای

یکی از مهمترین خدماتی که هر صرافی ارز دیجیتالی باید به کاربران خود ارائه دهد، پشتیبانی موثر و حرفه‌ای است. این امر نیز در اکس اونیکس به خوبی رعایت می‌شود و تیم پشتیبانی حرفه‌ای و متخصص اکس اونیکس در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب پاسخگوی تمام مشکلات کاربران است.

امنیت بالای صرافی

تمام اقدامات و سپرهای امنیتی مربوط به سایت، اپلیکیشن و صرافی و کیف پول اکس اونیکس در بالاترین سطح ایجاد شده است و امکان حمله‌ سایبری و هک کیف پول صرافی تقریبا به صفر رسیده است. با خیال راحت می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از اکس اونیکس خریداری کرده و در کیف پول ایمن آن نگهداری نمایید و هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن سرمایه خود نداشته باشید.

کارمزد پایین در معاملات

یکی از مشکلات اصلی معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال کارمزدهای بالایی است که بعضی از صرافی‌ها در نظر می‌گیرند. این مسئله یکی از دغدغه‌های مهم برای کاربران بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. خوشبختانه در صرافی اکس اونیس کارمزدهایی که در نظر گرفته است منطقی بوده و به نفع کاربران محاسبه شده است. لازم به ذکر است مبادلات تتر و ترون که از متداول‌ترین مبادلات ارز دیجیتال هستند، در صرافی اکس اونیکس بدون کارمزد هستند. این یک فرصت عالی برای کاربران است تا بدون پرداخت کارمزد در صرافی به مبادله ارز دیجیتال بپردازند.

واریز آنی و انتقال مبالغ بالا

یکی دیگر از مزایای عالی اکس اونیکس، واریز آنی مبالغ به حساب کاربران است. واریزهای بیش از ۲۰ بانک کشور (مانند بانک ملت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، رسالت، بانک سامان و بلو بانک، بانک شهر و...) به شکل آنی در صرافی اکس اونیکس انجام می‌شود و برای دریافت پول خود لازم نیست منتظر باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی