نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
اعتراف رقیب بیرانوند؛ شخصاً دوست دارم او در پرسپولیس بماند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر پرسپولیس در مورد حضور بیرانوند در این تیم صحبت کرد.

امیررضا رفیعی در فصل گذشته عملکرد خوبی به عنوان جانشین بیرانوند در پرسپولیس داشت و خیلی ها عقیده دارند در حضور او سرخپوشان نیازی به جذب گلر ندارند. 

 در بین دروازه‌بان‌های یورو عملکرد کدام دروازه‌بان را بیشتر می‌پسندی؟
من از بچگی نویر را دوست دارم و از شخصیت دروازه‌بان تیم ملی آلمان و سبک دروازه بانی‌اش خیلی خوشم می‌آید و او را به نوعی الگوی خودم می‌دانم.

 تیم مورد علاقه‌ات در یورو چه تیمی است؟
من طرفدار تیم ملی آلمان هستم و معتقدم این تیم قهرمان خواهد شد.

 یعنی آلمان از سد اسپانیا گذر خواهد کرد؟
 اسپانیا تیم خوبی است اما حریف آلمان نخواهد شد. اطمینان دارم که آلمان از سد اسپانیا عبور خواهد کرد و در نهایت هم به فینال رسیده و قهرمان خواهد شد.

  از شرایط خودت بگو. در تعطیلات چه می‌کنی؟
مربی اختصاصی دارم و خودم هم جدا از تمرینات دروازه‌بانی خاصی که دارم وزنه می‌زنم تا شرایط بدنم حفظ شود.

 در خصوص بیرانوند که درباره جدایی‌اش خیلی صحبت می‌شود چه نظری داری؟
هر کسی بماند باید همه توانش را بگذارد تا تیم برنده شود اما جدا از این مورد من شخصاً دوست دارم بیرانوند بماند چون با ایشان رابطه خیلی خوبی دارم و خیلی در مسائل دروازه‌بانی به من کمک کرده است.

 در رابطه با درخشش همبازی‌ات در یورو چه نظری داری؟
از بازی‌های خوب گولسیانی خیلی خوشحال شدم و از تماشای بازی‌های گرجستان با گئورگی لذت بردم. او در خط دفاعی تیم ملی گرجستان واقعاً خیلی خوب بازی کرد.

 در مورد حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و شانس موفقیتش با توجه جدایی بعضی از بازیکنان و نگرانی‌هایی که وجود دارد چه صحبتی داری؟
به هر حال امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای تیم بیفتد.

 اما موضوع تقویت تیم فعلاً با مشکل مواجه شده و چند بازیکن خواهان جدایی شده‌اند؟
من دوست دارم تیم تقویت شود و بهترین شرایط را پیدا کند تا در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم اما واقعاً نمی‌توانم در خصوص بازیکن دیگری حرفی بزنم چون هر کسی راه خودش را می‌رود و درباره خودش تصمیم می‌گیرد.

 گاهی اخبار ناامیدکننده‌ای در خصوص پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شنیده می‌شود؟
من به بعضی از مسائلی که در فضای مجازی وجود دارد توجهی ندارم اما شرایط تیم‌مان را خوب می‌دانم ضمن اینکه روحیه‌ای در پرسپولیس وجود دارد که تا لحظه آخر می‌جنگیم و خیلی امیدواریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    متاسفانه مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات تا الان ناامیدانه عمل کردند.
  • Unknown IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    بهترین جانشین برای بیرانوند جوون و بی حاشیه
    • zapata IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      بنظرم رفیعی پخته نیست ودر صورتی که دفاع سوتی بده کار خاصی نمیتونه انجام بده توی اون چند بازی هم که میگیم درخشید در اصل دفاع بود که نذاشت فشار رو دروازه باشه مثل بازی با الومینیم که ده تا گل خورد
    • Unknown IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      شما دو بازی گل گهر پرسپولیس و پرسپولیس ملوان رو دوباره ببین در اولی دفاع سوتی داد و با کف دست توپ رو از پای مهاجم بیرون آورد و با پا به واکنش درجا انجام داد که خیلی پخته بود در صورتی که اگه مبتدی می خواست کار بکنه باید فوروارد رو می زد و پنالتی می داد تا گل نخوره در دومی دفاع سوتی داد و دو بار با رفلکس توپ رو بیرون کشید این دو تا صحنه هم در آپارات هست و هم در یوتیوب
  • مسيح IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    يک بازيکن بي تجربه هميشه اين حرف ميزنه يک بازيکن حرفه اي هيچوقت نميکه فلان تيم صدرصد برنده ميشه
  • نسترن US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    سلام اقای درویش خوبین عزیز وقت تون بخیر میخواستم بگم که شما بیرو رو نگه دارید تو پرسپولیس خیلی خوب میشه عزیز حداقل همین مهر شاد رفیعی یک چیزی ویا تکنیکی رو از علی بیرو یاد بگیره خیلی خوب میشه ؟تا اینکه شما بخواهید یک دروازه بان بگیرید بعد نتواند جای بیرو رو پر بکند بی زحمت علی بیرو رو نگه دارید تو پرسپولیس خیلی خوب میشه ؟شما میخواهید علی بیرو رو دور بکنیداز پرسپولیس که نمیشه ؟بی زحمت علی بیرو رو نگه دارید وبگذارید بیاید به پرسپولیس به هرحال نخبگان اسیارو هم در پیش داریم ولی متاسفانه شما بیرو رو نگه داشته باشید خیلی خوب میشه عزیز در ضمن پور حمیدی هم با تراکتور قرار داد داره که نمیتواند بیاید برای پرسپولیس عزیز حالا جانشین بیرانوند کی هستش ولی خودش باشه برای پرسپولیس بهتر میشه حداقل علی بیرو به مهرشاد رفیعی یک کمک بکند وبهش یاد بدهد تکنیک های دروازه بانی رو خیلی خوب میشه عزیز من یک هوادار پرسپولیسی هستم عزیز
  • .h IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    دروازه بان آینده داریه اگه بهش بازی بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی