نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
تارتار آماده حضور در تیم جدید/ یک امضا تا نهایی شدن قرارداد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان مذاکرات خیلی خوبی با مدیران باشگاه گل گهر داشته و فاصله او تا نشستن روی نیمکت این تیم تنها یک امضا است.

مهدی تارتار فصل گذشته هدایت تیم فوتبال ملوان را بر عهده داشت و با کسب ۴۱ امتیاز و قرارگیری در رده ششم جدول بهترین عملکرد این تیم را در ادوار رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رساند.

قرارداد تارتار در پایان فصل به اتمام رسید و با توجه به استعفای مدیرعامل ملوان، تارتار ترجیح داد تا با پیشنهاداتی که داشت وارد مذاکره شود. یک باشگاه در لیگ عراق خواستار به خدمت گرفتن این مربی بود که تارتار در همان ابتدا به مدیران آن باشگاه پاسخ منفی داد.

باشگاه گل گهر یکی از جدی‌ترین مشتریان تارتار به حساب می‌آمد و پس از جدایی «مارینوس اوزونیدیس» از این تیم، تارتار مذاکرات خود را با مدیران این باشگاه آغاز کرد و حالا دو طرف به توافقات نهایی دست یافته‌اند.

قرار است تارتار و مدیران گل گهر روز شنبه ۱۶ تیر جلسه نهایی را برگزار کنند تا در صورت مهیا شدن همه شرایط، قرارداد او با این باشگاه امضا شود تا تارتار در فصل جدید روی نیمکت این تیم بنشیند.

بیشتر بخوانید: توافق گل‌گهر با مهدی تارتار پس از ناکامی مربی یونانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راز IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    تارتار یک مربی فهیم و با دانش و بی حاشیه است که همیشه موفق بوده. میتونست انتخاب خوبی حتی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس باشه. ولی خوشحالم که به گلگهر رفت.گلگهر تیم هم استانی ماست و دوستش داریم. انشالله که تارتار در این تیم هم موفق باشه
  • هادی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    مسئولان ملوان فکری بکنند . لابد دوباره تن و بدن هوادران باید از ترس سقوط تیم به لیگ یک بلرزد
  • امیرخان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    آقای مدیرعامل چقدر عالی بود که برای سرمربی پرسپولیس یه نمه تعلل بخرج می‌دادی و روی گزینه های هم چون علی دایی و مهدی تاتار زون میکردی هم با تعصب هستند هم از پرسپولیسی‌ قدیمی ازاین مربی‌های خارجی که وسط فصل یهو یه بهونه میگیرن وتیم را به فنا میدهنداسماراگر هم برنده شدفقط بخاطر این بود که نیمکت تیم نفرات خوبی داشت بدرحال حاضر برای پرسپولیس فقط همین دو مربی خیلی حایز اهمیت بودند چون درکارخود دیسبرین خاصی دارند و به تکنیک روز واقف هستند. ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی