نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
۰ |
۰
پیشنهاد هنگفت سعودی‌ها به دروازه‌بان سیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه النصر پیشنهاد بزرگی برای ادرسون ارائه کرده و قصد دارد او را با قراردادی دو ساله به عربستان بیاورد.

به گزارش سزار لوئیس مرلو، باشگاه النصر عربستان سعودی قراردادی دو ساله به ارزش حیرت‌آور ۶۰ میلیون یورو (۵۱ میلیون پوند / ۶۵ میلیون دلار) برای ادرسون پیشنهاد کرده است. اگر ادرسون تصمیم به پذیرش این پیشنهاد بگیرد، النصر با منچسترسیتی برای تسهیل خروج او از لیگ برتر مذاکره خواهد کرد.

النصر به دنبال جایگزینی دروازه‌بان فعلی‌اش دیوید اوسپینا است زیرا این بازیکن کلمبیایی به پایان قرارداد خود نزدیک می‌شود، و ادرسون را به عنوان نامزد ایده‌آل می‌بیند.

قبلاً گزارش شده بود که سیتی حاضر نیست با مبلغی کمتر از ۴۰ میلیون یورو (۳۴ میلیون پوند / ۴۳ میلیون دلار) از او جدا شود، و قطعا جایگزین کردن دروازه‌بانی در حد ادرسون برای این تیم چالش‌برانگیز خواهد شد. اگر معامله با ادرسون ناموفق باشد، ظاهراً النصر توجه خود را به امیلیانو مارتینس از استون ویلا به عنوان گزینه جایگزین معطوف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری دوباره از فساد بزرگ فوتبالی در باشگاه منچسترسیتی؛ شما همه را گول زده‌اید!/ ۵ هارد با میلیون‌ها سند به مسئولان تحویل داده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی