نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
خبرورزشی‌گردی| پورعلی‌گنجی: انگار قرار است روزهای خوش پرسپولیس از دماغمان بیرون بیاید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع سرشناس پرسپولیس در مقطعی پیرامون شرایط مالی گلایه‌هایی را به طور جدی در فضای مجازی مطرح کرده بود.

سال گذشته در چنین روزهایی بحث جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن احتمالی او به استقلال حسابی سر و صدا به راه انداخته بود. در همین اوضاع بود که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع باسابقه سرخ‌پوشان، ۱۳ تیر ۱۴۰۲ با گلایه از وضعیت پرداخت‌های صورت‌گرفته و عدم پرداخت پاداش قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، در فضای مجازی نوشت:

سلام به هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس. یک ماه پس از بالا بردن دو جام قهرمانی و جشن‌های شیرین به همراه شما، حالا شرایط طوری است که انگار قرار است روزهای خوب پرسپولیس از دماغ همه ما بیرون بیاید. ما احتمالا تنها یا از معدود باشگاه‌هایی هستیم که هنوز تمرینات خودمان را آغاز نکرده‌ایم و از تمدید قرارداد و توافق با بازیکنان هم هیچ خبری نیست. باشگاهی که امروز باید با تزریق منابع مالی به واسطه عملکرد درخشان در فصل گذشته بهترین شروع را داشته باشد اما از همه جا می‌شنویم که امسال سال کاهش هزینه‌ها است. من به عنوان یک بازیکن حق دارم از خودم سوال کنم چرا پرسپولیس بعد از نمایش فوق العاده ای که با همت بازیکنان و کادر فنی و البته حمایت مدیران باشگاه حاصل شد، باید در چنین مضیقه‌ای قرار داشته باشد؟ تا کی قرار است قهرمانی‌ها بدون پاداش و بدون جایزه باقی بماند؟ آیا ما به واسطه عملکرد خوبمان در فصل گذشته نباید تفاوتی با بقیه داشته باشیم؟

خبرورزشی‌گردی| پورعلی‌گنجی: انگار قرار است روزهای خوش پرسپولیس از دماغمان بیرون بیاید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عادل IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    با همت بازیکنان و کادر فنی !!!! برای قدردانی حداقل یه تشکری هم از داوران میکردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی