نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
تراکتور برنده مجازی نقل و انتقالات! / نظرسنجی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرور نتایج نظرسنجی خبرورزشی حقایق ترسناکی را در پی دارد.

نظرسنجی تازه خبر ورزشی که تا ساعت ۲۰ امشب، جمعه ۱۵ تیرماه نیز می‌توانید در آن شرکت کنید، اطلاعات عجیب و غریبی را در اختیار ما می‌گذارد. فکت‌هایی برای اثبات این حقیقت که جامعه فعلی ایران به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست!

سوال نظرسنجی جدید ما این است؛ «تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق‌تر می‌دانید؟»

و گزینه‌های اول تا چهارم با تعداد آرا به هر کدام از این قرار است؛ استقلال ۲۵,۸، پرسپولیس ۲۳، تراکتور ۳۲، سپاهان ۱۲,۷ و سایر ۶,۵ درصد آرا

این لیست براساس حروف الفبا است و تا این لحظه حدود ۷۲ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که برای یک جامعه آماری تعداد کاملاً قابل قبولی است و البته همانطور که اشاره شد، تا ساعت ۲۰ امشب نیز کماکان می‌توانید در این نظرسنجی شرکت کنید.

تقریبا تمام فوتبالی‌ها اعتقاد دارند که تیمی در پایان یک فصل موفق می‌شود که در نقل و انتقالات خوب بسته شده باشد. فصل نقل و انتقالات برای همه مهم است که بر اساس نظرسنجی خبر ورزشی، فوتبالی‌ها اعتقاد دارند تراکتور تا اینجا برنده این فصل بوده، آن هم در حالی که این تیم هنوز نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی!

در حقیقت صرف انتشار خبر پیوستن بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر از پرسپولیس و علیزاده از گل گهر به تیم تبریزی باعث چنین اقبالی شده است که بیش از ۳۰ درصد آمار این تیم را برنده فصل نقل و انتقالات بدانند!

در رتبه دوم استقلال با حدود ۲۶ درصد آرا قرار دارد، تیمی که با جواد نکونام تمدید کرد اما از لیست کهکشانی فصل قبل او برای خرید هیچ خبری نیست! تاکنون تنها محمد حسین اسلامی و میلاد زکی‌پور جذب شده‌اند و با آرمین سهرابیان و ابولفضل جلالی از تیم سابق نیز تمدید شده است.

در رتبه سوم پرسپولیس با ۲۳ درصد آرا قرار دارد. تیمی که موفق به انتخاب جانشین اسپانیایی برای مرد برزیلی روی نیمکت شد و تا این لحظه با وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی به صورت رسمی تمدید کرده و می‌گویند با سروش رفیعی و آل کثیر هم تمدید خواهد کرد.

و در رتبه چهارم سپاهان با ۱۳ درصد ایستاده که فقط با نیما میرزازاد و محمد کریمی تمدید کرده و گفته می‌شود جواد آقایی پور را هم خریده است! آن هم در حالی که وضعیت مورایس مشخص نیست.

۵,۶ درصد آرا نیز به گزینه سایر رای داده‌اند. در میان ۱۲ تیم دیگر لیگ برتر تا این لحظه فقط خیبر رسما با مهاجری تمدید کرده، می‌گویند ذوب آهن محمد ربیعی را حفظ کرده است، گفته می‌شود نویدکیا در مس می‌ماند ولی سایر تیم‌ها هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌اند! بنابراین این چند هزار نفر صرفاً به دو تیم آبی و قرمز شهر اهواز رای دادند، اینکه  یحیی گل محمدی هدایت فولاد را بر عهده گرفته و میودراگ بوزوویچ سرمربی استقلال خوزستان شده است!

از این نظرسنجی که تا ساعت ۲۰ امشب ادامه خواهد داشت می‌شود فهمید که در فوتبال امروز ما عملکرد در دنیای واقعی و حقیقی خیلی مهم نیست و صرفاً اخبار فضای مجازی برای کسب موفقیت و جلب محبوبیت کافیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کامران زارعی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    جه جامی بهشون میدن تراکتوری های پرشور، به خدا تو شهرهای خودتون بهترین بازیکنان پیدا میشن، اما حیف زنوزی ،آدم های فوتبالی نداره ،مثلا کریم باقری رو مشاور خودش کنه، علیرضا اکبرپور ولی چون کریم وعلیرضا انسانهای پاکی هستند ،جرات همکاری با زنوزی ندارند حیف آذربایجان ایران با این همه بازیکنان خلاق که با پانصد میلیون زمین رو شخم میزنن، هنوز بازیکنان خارجی باتعصب ترن، بیرو وترابی تعصب ندارند فقط پول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی