نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
آرش رضاوند، هواداران استقلال را تفکیک کرد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال با انتشار یک استوری، هواداران این تیم را به واقعی و هوادارنما تفکیک کرد و استوری قبلی خود را مربوط به هوادارنماها دانست.

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال و یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی این تیم، این روزها فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد که باعث حواشی و مشکلاتی برای این بازیکن شده است. این بازیکن امروز در صفحه اینستاگرامی خود استوری منتشر کرد که در آن گفته بود: گوسفندان تمام عمر از گرگ می‌ترسند اما در نهایت این چوپان هست که آنها را می‌خورد.

این استوری باعث شد برداشت‌های متفاوتی از سوی هواداران نسبت به این بازیکن شود و این متن را طعنه به هواداران بدانند. استوری رضاوند به سرعت در رسانه‌ها پخش شد و فشار زیادی به این بازیکن وارد کرد تا اینکه بلافاصله رضاوند را وادار به واکنش کرد.‌ هافبک استقلال پس از انتشار این استوری خیلی سریع یک استوری دیگر منتشر کرد با این مضمون که: 

هوادارای واقعی شما تاج سرین، شما حق هرگونه انتقادی رو دارین، فقط سوار موج کانال‌های دشمن نشین.

که از این متن می‌توان برداشت‌های مختلفی کرد. اول اینکه شاید منظور استوری قبلی رضاوند به هواداران استقلال نبوده است و انتشار این استوری دلیل دیگری داشته است.

اما برداشت بعدی که می‌تواند این حاشیه‌ها را شارژ کند این است که مخاطب رضاوند هوادارنماها بوده است و طرفداران واقعی استقلال برای او متفاوند که این کار، هواداران استقلال را به چشم‌هافبک آبی پوشان تفکیک می‌کند.

این کارهای آرش رضاوند و فعالیت‌های پرحاشیه او وجهه این بازیکن را بیشتر از پیش نزد هواداران استقلال خراب کرده است و باعث شده نوک پیکان انتقاد هوادارن به سوی رضاوند باشد.

رضاوند، هواداران استقلال را تفکیک کرد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی