نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
حمایت بزرگان فوتبال فارس از نامزد فوتبالی انتخابات +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهره‌های شاخص مدیریت فوتبال در استان فارس از حمیدرضا زارعی، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی در انتخابات هیات فوتبال استان حمایت کردند.

به گزارش خبرورزشی، انتخابات هیات فوتبال استان فارس چهارشنبه بیستم تیر ماه با حضور ۱۳ نامزد برگزار می‌شود تا ماه‌ها سرگردانی در فوتبال فارس به پایان برسد.

در پی انتخاب حسین قنبری به عنوان رییس هیات فوتبال استان فارس، از همان ابتدا گفته شد این شخص مدارک مربوط به سابقه مدیریتی‌اش کامل نیست و کارشناس ساختمان است اما برخی افراد در فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال فارس، نامه‌های مراجع قضایی را نادیده گرفتند تا در نهایت مراجع قانونی انتخابات فارس را ابطال کردند.

البته در کمال تعجب باز هم یکی از ۱۳ نامزد انتخابات هیات فوتبال استان فارس همین قنبری است و رقبای او به صراحت می‌گویند اگر او رای بیاورد، باز هم به مسیر ابطال می‌روند.

در میان نامزدها، حمیدرضا زارعی، ملی‌پوش اسبق فوتبال ساحلی، حیدر شکور، کمک داور بازنشسته و عبدالرسول فلاح چهره‌های شناخته شده فوتبالی هستند که در این بین، چهره‌های معروف و شاخص فوتبال استان فارس، از حمیدرضا زارعی حمایت می‌کنند.

هادی آیت اللهی، نایب رییس اسبق فدراسیون فوتبال، هوشنگ مقدس، سرپرست اسبق تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی در دوران کارلوس کی‌روش و عضو کادر اجرایی تیم ملی در دوره امیر قلعه‌نویی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را دارد و در دو جام ملت‌های آسیا سرپرست کاروان ایران بوده و عباس زارع سرپرست سابق برق شیراز و فجر سپاسی در جلسه‌ای با این نامزد انتخابات هیات فوتبال استان فارس از حمیدرضا زارعی اعلام حمایت کردند.

فوتبالی‌های فارس امیدوارند ۲۰ تیر با یک انتخاب درست، فوتبال فارس از بلاتکلیفی خارج شود.

حمایت بزرگان فوتبال فارس از نامزد فوتبالی انتخابات +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    فوتبالی که پولی شده ارزش نگاه کردن نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی