نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمودار ضربان قلب کریستیانو رونالدو در بازی با اسلوونی به خوبی ذهنیت فوق‌العاده قدرتمند او را به تصویر می‌کشد.

ذهنیت باورنکردنی کریستیانو رونالدو با مانیتور ضربان قلب او در جریان بازی با اسلوونی قابل تعریف است. در بازی هیجان‌انگیز مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، اسطوره پرتغالی در وقت اضافه یک پنالتی مهم از دست داد و اشک‌هایش سرازیر شد. او با گلزنی در ضربات پنالتی اشتباه خود را جبران کرد و از هواداران عذرخواهی کرد و پرتغال در نهایت با پیروزی ۳-۰ به دور یک‌چهارم نهایی راه یافت.

اما چیزی که هواداران را بیشتر تحت تاثیر قرار داد، ضربان قلب اسطوره منچستریونایتد بود که هنگام به ثمر رساندن اولین پنالتی پرتغال در پایین‌ترین حد خود قرار داشت. تی‌ان‌تی اسپورت فاش کرد که ضربان قلب این بازیکن ۳۹ ساله در بازی با اسلوونی بررسی شد و زمانی که او اولین گل پرتغال را در ضربات پنالتی وارد دروازه کرد ضربان قلبش در پایین‌ترین سطح قرار داشت.

صفحه WHOOP با منتشر کردن تصویر ضربان قلب رونالدو در توئیتر نوشت: «وقتی کریستیانو رونالدو باشی ترسی از فوتبال نداری. ببینید که CR7 چطور لحظاتی قبل از تغییر نتیجه بازی مقابل اسلوونی خود را به جریان می‌سپارد و ضربان قلب خود را پایین می‌آورد. شما را در یک‌چهارم نهایی می‌بینیم پرتغال!»

هواداران در واکنش به نمودار ضربان قلب رونالدو به حمایت از او پرداختند و عنوان کردند که به همین دلیل است که او در لحظات پرفشار بهترین عملکردها را دارد، به همین دلیل است که او بهترین است.

رونالدو ذهنیتی فوق‌العاده دارد و با اینکه پنالتی وقت اضافه را خراب کرد و اشک ریخت اما با شجاعت برای زدن اولین ضربه پنالتی پرتغال پیش رفت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

رونالدو از فوران احساسات خود بعد از خراب کردن پنالتی دفاع کرد و ادعا کرد که همه اینها به دلیل اشتیاق فراوانش به بازی است. او گفت: «بدون شک این آخرین حضور من در جام ملت‌های اروپا است. اما به خاطر آن احساساتی نشدم، من به خاطر فوتبال احساساتی شدم. به خاطر اشتیاقی که به بازی دارم، اشتیاق دیدن هوادارانم، خانواده‌ام، علاقه‌ای که مردم به من دارند.»

بیشتر بخوانید: اشک‌ها و لبخندهای کریستیانو رونالدو در فرانکفورت/ CR7 احساسی شد؛ این آخرین یوروی من خواهد بود...

دلیل کنترل استرس CR7 مشخص شد/ ضربان قلب کریستیانو رونالدو را ببینید؛ چه اسطوره‌ای! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پنالدوی بی مصرف IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    باشه 😂😂😂
    • Mohammad saleh IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      از بیو گرافیت معلومه قبلا خیلی از رونالدو سوختی🤫
  • خوب بود IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    عالی بود
  • هومن خان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازیکنی که عرق ملی داره و به هواداراش اهمیت میده و فقط به پول فوتبالش فکر نمیکنه و بلکه بیشتر بفکر هودار هست.عشق تو کریس البته برای هودارات.💙🌼💙🌼

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی