۳۱
خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: پورحیدری و مظلومی استقلال را کوچک می‌کنند/ نمی‌دانم آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی کنونی تیم ملی در مقطعی با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی پیرامون استقلال دچار مشکل شده بود.

امیر قلعه‌نویی سال ۸۹ سرمربی سپاهان بود و همان زمان شایعه شد پس از روی کار آمدن مجدد علی فتح‌الله‌زاده دوباره به استقلال برمی‌گردد اما این اتفاق رخ نداد و پرویز مظلومی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت.

در همان روزها، جدایی خسرو حیدری از استقلال و پیوستن او به سپاهان سر و صدای بسیار زیادی را راه انداخت و عده‌ای از هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی موضع گرفتند. امیر ۱۴ تیر سال ۸۹ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: من نمی‌دانم به چه کسی قول دادم خسرو حیدری را جذب نکنم که خودم خبر ندارم! آقای فتح‌الله‌زاده تلفنی از من خواست سرمربی استقلال شوم اما گفتم نمی‌توانم سپاهان را رها کنم و به تهران بیایم ولی هرگز نگفتم خسرو حیدری را جذب نمی‌کنم. البته برای این‌که استقلال ضربه نخورد از باشگاه سپاهان خواسته بودم به جای خسرو، تمام انرژی خود را در راه جذب میلاد میداوودی صرف کنند اما شرط گذاشتیم اگر استقلال نتوانست او را حفظ کند، ما جذبش کنیم. دقیقا همین اتفاق هم رخ داد. حالا اما یک عده می‌گویند من ۱۰ روز قبل از این ماجراها با خسرو حیدری به توافق رسیده بودم! نمی‌دانم این آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند! باورکنید از روزی که با استقلال خداحافظی کردم تا زمانی که در ترکیه به اردوی سپاهان اضافه شدم حتی یک بار هم با این بازیکن صحبت نکرده بودم.

سرمربی وقت سپاهان ادامه داد: چطور آن سال‌ها که ما اولین بار آمدیم و ۸ مهره کلیدی از استقلال رفتند، این همه سر و صدا نکردیم و تیم را با جوانان بی‌نام و نشان سر و سامان دادیم؟ البته من نگفتم منصورخان پورحیدری در آن سال باعث جدا شدن این ۸ نفر شد. همین الان هم استقلال یک مهره خوب را از دست داده ولی در عوض آن، ۵ یا ۶ بازیکن کلیدی جذب کرده‌اند. من نمی‌دانم آیا واقعا با جدایی یک بازیکن مثل خسرو حیدری کمر استقلال می‌شکند که آقای پورحیدری این حرف را زده است؟

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال خبرورزشی که به نظر می‌رسد خیلی از دست پورحیدری و مظلومی ناراحت است، ادامه داد: اتفاقا برعکس، حرف این آقایان اصلا برایم مهم نیست ولی بیشتر از مدیری همچون فتح‌الله‌زده تعجب می‌کنم که چطور اجازه می‌دهد این آقایان استقلال را به خاطر یک بازیکن و جدایی او کوچک کنند و از نظر روانی تحت تاثیر قرار بدهند! چطور برخی کارها برای خودشان خوب است اما برای ما بد؟ مگر آقای مظلومی به بوشهری‌ها قول نداده بود در زادگاهش به شاهین خدمت کند پس چطور شد زیر قولش زد؟

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: پورحیدری و مظلومی استقلال را کوچک می‌کنند/ نمی‌دانم آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • رضا AT ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    گروهبان قندلی هیچوقت محبوب نبودی و نخواهی شد
  • 11 IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    زنده باد پورحیدری. اسطوره بدون تکرار. تنها مردی که سرمربی گری تین ملی رو به خاطر عشق به استقلال رها کرد. روحت شاد
  • تاج کبیر IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    امیرخان حرف حق را می زند. علاوه بر آن دو نفر، ناصرخان هم استقلال را کوچک کرد.
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    مرحوم پورحیدری کجا، ایشون کجا. پورحیدری دارای یه شخصیت محکم و باکلاس بود. ندید ، از پورحیدری ده-صفر عقبه.
  • حسن IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    کیسه مگه بزرگ هم بوده بخوان کوچواوش کنن
    • ا US ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      اون موقع ک جام ولایت میگرفتید استقلال تو اسیا اول میشد بچه
  • حسن IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    کیسه مگه بزرگ هم بوده بخوان کوچواوش کنن
  • راز IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    اوه اوه. جنگ هوچیگران بزرگ با هم دیدن داشت. تصور کنید یک طرف قلعه نوعی یک طرف حاج فتل. بزرگترین هوچی گران تاریخ فوتبال بعد ازنکونام
  • احمدرضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    مرحوم پورحیدری،مثل هر انسانی اشتباهاتی داشته،بارها در همین لیگ برتر برای دفاع تیمش بداخلاقی کرد اما انسان شریف،جنتلمن و رقیب قابل احترام برای پرسپولیسی ها بود اصلا قابل مقایسه با قلعه نوعی خودخواه و منفعت طلب ندارد
  • شایان IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    بنظرم درحدتیم ملی آقای قله نویی نیست چه بهترخودش بااحترام برود
  • شیشتقلال IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    من پرسپولیس هستم اما به رفتگان کاری نداریم بخصوص مرحوم پورحیدری که واسه سرخابی ها قابل احترام بود وهست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی