نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
باشگاه پرسپولیس در انتظار امضای پیش قرارداد توسط آل کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل کثیر هنوز پیش قراردادی که باشگاه پرسپولیس برای او ارسال کرده را امضا نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، دو روز قبل بود که باشگاه پرسپولیس برای عیسی آل کثیر که در خارج از کشور مشغول استراحت است پیش قراردادی را ارسال کرد تا با توجه به مفاد قید شده در این پیش قرارداد اعم از مبلغ قرارداد و پاداش ها، این قرارداد توسط آل کثیر تایید و امضا شود.

حال خبرهای دریافتی حاکی از آن است که این پیش قرارداد هنوز امضا نشده و گویا عیسی هنوز منتظر دریافت مطالبات فصل گذشته است. در این میان بستری شدن ایجنت این بازیکن در بیمارستان به دلیل تصادفی که چند روز قبل داشت مزید بر علت شده تا کارها به تعویق بیافتد.

همان طور که می دانید طبق مصوبه جدید مالک باشگاه پرسپولیس قرار است بدهی سه فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود و به همین دلیل کمتر نگرانی بابت دریافت مطالبات وجود دارد اما آل کثیر بی توجه به این موضوع ابتدا خواهان دریافت مطالبات خود است. از این رو باید دید درنهایت عیسی آل کثیر که ابتدای فصل قبل نیز به خاطر اختلافات مالی راهی سپاهان شد و باز هم برگشت، همچنان از امضای پیش قرارداد امتناع می کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    درویش چه میکنی پس؟ لیموچی چی شد؟ آل کثیر رو تمدید نکردی هنوز؟! چی کار میکنی پس؟ اضن دنبال چی هستی این روزها که وقت نمیکنی با بازیکنهامون تمدید کنی؟ بازیکن خارجی جدید چی شد؟ دروازبان جدید و خوب چی شد؟ محرومیت نیم فصل بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی چرا هنوز اعلام نشده؟
  • ستاره سرخ IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    آقای درویش داری چکار میکنی؟ هرچی بازیکن بدرد بخور بود جذب تیمهای دیگه شد ما هم باید با پیرمردهای خود خوش باشیم آخر سر هم لابد آقای درویش و مشاورینش باید لباس بپوشند و بروند داخل زمین.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    آقای درویش این پولی ایکه برای جذب بازیکن در اختیارت گذا‌شتند اگر خرج نکنی مال خودت نمیشه، حالا هی بازیکن نگیر و دور خودت بچرخ، بشین و نیگاه کن.
  • سلام سرخ IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    ما که دیگه اعصابمون خرد و دیوانه شدیم، گذشتیم از این تیم بستن شما، واقعا"خودت میدونی داری چکار میکنی؟ اگر از این بعد با زور هوادارها هم کاری بکنی فایده و لذتی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی