نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
۱۱ |
۲
خرید جدید استقلال، آماری در حد فاجعه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد زکی پور مدافع فصل قبل سپاهان با آمار صفر به استقلال بازمی‌گردد.

به گزارش خبرورزشی، تصور می شود بازیکنی که از تیم هجومی سپاهان با استقلال توافق کرده است آمار فوق العاده ای داشته باشد اما میلاد زکی پور فصل گذشته آماری فاجعه بار از لحاظ تعداد گل و پاس گل بر جای گذاشته است.

این بازیکن در فصل گذشته آمار صفر گل و صفر پاس گل را ثبت کرده که در نوع خود جالب است. این در حالی است که هواداران استقلال با توجه به علاقه حسین گودرزی مدافع چپ شمس آذر به آبی پوشان پایتخت، انتظار خرید این بازیکن را داشتند اما باشگاه استقلال به سراغ خرید مدافع چپ سپاهان رفت. باید دید دلیل ترجیح این بازیکن از طرف نکونام چه بوده است؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا AT ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    زکی پور در حد استقلال نیست. نکونام فقط‌ مدافع میخواد!!!! به نکونام باشه سه تا دروازه بان هم میذاره توی ترکیبش
    • پیروزهیس IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      آقامن که میگم نکونام وهلدینگ دنبال زمین زدن استقلال هستن دلالها بعدازخطیر خیمه زدن روتیم
  • تیمور IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    تا الان که از نظرتون "ستاره" بود، حالا شد آمار صفر؟!؟
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    خریدهای بد استقلال ادامه دارد دروازبان بوسنایی به چه درد میخورد وقتی بهترین دروازبان ایران حسینی را داریم . میلاد زکی پور برای چی گرفتیم وقتی حسین گودرزی علاقه به استقلال داشت . تنها خرید خوب محمد اسلامی بود نکونام باید پدیده های لیگ از جمله لیموچی ، گودرزی و..... را بخرد یادمان باشد مجیدی از جوانان و پدیده خوب استفاده کرد و قهرمان هم شد .
  • عباس IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    داداش چطوری اینو میگی من قشنگ خودم یادمه تو نیمه نهایی جام حذفی پاس گل داد
  • علی NL ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    آخه بازیکن خوب میاد استقلال؟ اسلامی هم هنوز عیارش مشخص نشده لیموچی هم که ارادت خاصی به پرسپولیس دارد
  • فرامرز IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    برخلاف فصل گذشته که نفوذهای ابوالفضل جلالی از سمت چپ جز معدود نکات مثبت تیم نکونام در فاز تهاجمی بود می شود حدس زد این سمت تعطیل خواهد بود این را هم بگذارید به پای تشخیص خوب نکونام که حسین گودرزی را که نقطه قوتش نفوذ بود را رد کرد تا میلاد زکی پور را که ویژگی اش دفاع کردن است را بگیرد یعنی در واقع سپاهان سمت چپش را فعال کرد و نکونام سمت چپش را از کار انداخت سمت راستش هم که با مصدومیت یامگا و آمدن فخرالدینی چنین شد.به این دید والای فوتبالی نکونام باید به عنوان یک پرسپولیسی درود بفرستم خدا نگهدار شما باشد جواد جان
  • حمید IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    من فوتبالیست بودم و همون موقع هم که زکیپور جدا شد از استقلال مخالف سرسخت بودم ، بازیکن با کیفیت هم در فاز دفاعی و هم هجومی هست ، خبر ورزشی هم الکی نمیخواد جو بدی و اوضاع رو متشنج کنی ، خیر مقدم به زکیپور ، البته کماکان هوادار تیمهای استانم خوزستان هستم و اگه تیمهای استانم در کورس قهرمانی نباشن مثل همه خوزستانیهای فوتبال فهم هوادار آبی هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی