نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
توافق گل‌گهر با مهدی تارتار پس از ناکامی مربی یونانی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 باشگاه گل‌گهر سیرجان با گزینه اصلی خود برای هدایت این تیم در لیگ بیست و چهارم به توافق رسید.

بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی از گل گهر سیرجان و حضور در تیم ملی فوتبال ایران، این باشگاه سیرجانی برای لیگ بیست و سوم به سراغ مارینوس اوزونیدیس مربی مطرح یونانی رفت.

گل‌گهر با این مربی یونانی توانست نتایج خوبی در نیم فصل اول بگیرد اما با شروع سال جدید شرایط برای این مربی به گونه دیگری پیش رفت. گل‌گهر در سال جدید در هیچ یک از رقابت‌های لیگ نتوانست حریفان را شکست دهد و فصل را در رتبه نهم به پایان رسید. سیرجانی‌ها با مربی نیز در مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی برابر سپاهان اصفهان شکست خوردند تا کلکسیون ناکامی‌های این مربی یونانی در این تیم تکمیل شود.

مدیران باشگاه گل‌گهر اگرچه همچنان برای لیگ بیست و چهارم نیم‌نگاهی به سرمربی یونانی خود دارند اما اولویت نخست آنها تغییر سرمربی‌ است. سیرجانی‌ها ابتدا با مدیران مس رفسنجان در مورد انتقال محرم نویدکیا مذاکراتی را داشتند که به بن‌بست خورد و در نتیجه حضور وی در سیرجان منتفی شد.

در کنار نویدکیا، سیرجانی‌ها مذاکراتی با مهدی تارتار سرمربی ملوان بندرانزلی برای هدایت گل‌گهر داشته‌اند. خبرهای رسیده از توافق نهایی تارتار با سیرجانی‌ها حکایت دارد و اگر مشکلی رخ ندهد این مربی به زودی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر معرفی خواهد شد. گفتنی است باشگاه ملوان پیش از این در تلاش بود تا قرارداد تارتار را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: مهدی ترابی با پیراهن تراکتور عکس گرفت! / اختصاصی خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی