نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
شایعه در شهر؛ پیشنهاد قابل توجه سپاهان برای جذب ستاره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان خواهان جذب اوستون اورونوف ستاره پرسپولیس شده است.

بدون تردید یکی از بهترین خارجی‌های تاریخ لیگ برتر، اوستون اورونوف وینگر ازبکستانی پرسپولیس است. ستاره ۲۴ ساله پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل راهی پرسپولیس شد، آنقدر درخشید که یکی از اصلی ترین عوامل پرسپولیس در راه قهرمانی مجدد در لیگ برتر بود. این ستاره تکنیکی سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بند فسخی هم در قرارداد این بازیکن وجود ندارد.

با این حال عملکرد اوستون طوری درخشان بود که هر روز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه می‌شود. به غیر از الاتفاق عربستان که بر اساس اعلام رسانه‌های این کشور مشتری جدی اورونوف به حساب می‌آید، حالا شایعه شده سپاهان هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که به شدت به دنبال خرید اورونوف از پرسپولیس است و در این راه پیشنهاد جالبی هم به پرسپولیس داده است. شایعه شده باشگاه سپاهان برای جذب اورونوف پیشنهاد داده که ۳ بازیکن تیمش را به سرخ پوشان پایتخت خواهد داد تا ستاره ازبکستانی پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری ۳ ستاره سپاهان هستند که این باشگاه برای جذب اورونوف پیشنهاد داده و می‌خواهد در ازای جذب اورونوف آن‌ها را به پرسپولیس بدهد. احمدزاده یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس به حساب می‌آید که با این باشگاه به توافق هم رسیده ولی به دلیل مشکلات مربوط به رضایتنامه هنوز نتوانسته پرسپولیسی شود. نیازمند هم با توجه به جدایی بیرانوند از پرسپولیس پیشنهاد جالبی بود که بتواند پرسپولیسی‌ها را راضی به انجام این معامله کند.

آخرین نفر هم رضا شکاری بود که چند سال مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی نتوانست راهی این تیم شود. در واقع اگر چنین پیشنهادی از سوی سپاهان داده شده باشد، آن‌ها دقیقا دست روی نقاط ضعف پرسپولیس گذاشتند و خیلی دقیق پست‌های مختلف این تیم را بررسی کردند. حال باید دید واکنش دو باشگاه به این شایعه که به صورت جدی در شهر پیچیده چیست و آیا باشگاه پرسپولیس حاضر است فوق ستاره خود را در ازای گرفتن ۳ بازیکن سپاهان از دست بدهد یا خیر.  

بیشتر بخوانید: علی علیپور در راه باشگاه پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    این خبر کذب محضه
    • پرسپولیس‌اصالت‌و‌افتخار RU ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      آرزوهای شما سپاهانی ها واسه ما خاطره هست.
  • تاجِ ساکت خطیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    وقتی از یک طرف به شیر بیت المال وصل باشی ( یک سرت در خزانه بیت المال باشد)و از یک طرف هم رئیس فدراسیون همشهری شما باشد که قبلا عضو هیئت مدیره شما بوده
  • احمدرضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    از پرسپولیسی های عزیز،خواهشمندیم اورونوف را به استقلال دهند،چون انها زودتر و بیشتر حسرت به دل شدند 😂😂
  • کوهمره جروق IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    به نظر من اشتباه هست.
  • ف پرسپولیسی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    کل تیمشم بده با اورونف نمیشه طاق زد! اورونوف فروشی نیست!
  • Faramarz IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    این هم نشدنی ست چون کارنامه هر سه نفر در فصل پیش این قدر درخشان نبود که معاوضه شان به اورونوف بیارزد به اضافه این که پول قراردادی که باید با این سه نفر بسته شود چند برابر دریافتی امروز اورونوف است و تازه محدودیت تعداد بازیکن بزرگسال هم هست که با جذب این سه نفر چند بازیکن بزرگسال را پرسپولیس باید رد کند خود اورونوف هم با توجه به علاقه سعودی ها به او بعد از یک فصل آزاد خواهد شد و می تواند چند برابر بیشتر از پولی که در ایران در می آورد گیرش بیاید کافی ست چهار میلیون دلار یعنی پولی که سعودی ها امروز حاضرند برایش بپردازند را ضربدر 63 هزار تومان یعنی نرخ برابری امروز دلار کنید به رقم 252 میلیارد می رسید و خوش بین باشیم که پولی که سال بعد سعودی ها می پردازند بیشتر نشود و نرخ برابری دلار هم ثابت بماند هر دو احتمالش کم است یعنی هم با توجه به درخشش اورونوف پولی که برای او پرداخت می گردد بیشتر خواهد شد یعنی بیش از 252 میلیارد امروز و هم دلار گرانتر خواهد شد که خدا می داند این 252 میلیارد تومان امروز سال بعد چقدر خواهد شد.
  • اشنا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    چرا سپاهان راحت میتونه از پرسپولیس بهره ببره . نیازمند و احمد زاده و شکاری ؟ یعنی ارونوف اینقدر با شکوهه. آرزو به دل بمانی اقای ساکت
  • مردانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    سپاهان اصفهان چرا اینقدر بودجه داره؟ چرا بیت المال ما اصفهانی‌ها باید خرج تیم سپاهان بشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی