نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
فرگوسن: رونالدو را در جام‌جهانی نمی‌بینم؛ او نیازی به اثبات چیزی ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سر الکس فرگوسن انتظار ندارد که کریستیانو رونالدوی ۴۱ ساله را در جام جهانی ۲۰۲۶ ببیند.

کریستیانو رونالدو اعلام کرد که این آخرین حضورش در یورو خواهد بود ولی هنوز مشخص نیست که آیا او قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم حضور داشته باشد یا خیر. سرالکس فرگوسن معتقد است که رونالدو برای روی فرم بودن در ۴۱ سالگی و بازی در چنین سطح بالایی مشکل خواهد داشت.

یورو ۲۰۲۴ تا اینجای کار برای رونالدوی پرتغالی سخت بود و او نتوانست در راه رسیدن به یک‌چهارم نهایی گلزنی کند. او موقعیتی عالی در بازی با اسلوونی در یک‌هشتم نهایی داشت تا از روی نقطه پنالتی گل بزند اما این فرصت را از دست داد و از هواداران عذرخواهی کرد.

سرالکس فرگوسن که در یونایتد به رونالدو در تبدیل شدن به یک فوق‌ستاره کمک کرد، باور ندارد که این مهاجم بتواند در بالاترین سطح مورد نیاز در جام جهانی بعدی بازی کند.

وقتی اشپورت‌بیلد از سرالکس پرسید که آیا انتظار دارد رونالدو را در این تورنمنت ببیند یا خیر، او پاسخ داد: «من نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم. فوتبال در سال‌های آینده حتی سریع‌تر و فیزیکی‌تر خواهد شد. علاوه بر این، فضا برای مهاجمان مرکزی به طور فزاینده‌ای کوچکتر خواهد شد. برخلاف مدافعان، بازی در بالاترین سطح برای مهاجمان مسن‌تر دشوارتر است.»

با این حال فرگوسن اضافه کرد که رونالدو را «یکی از بهترین بازیکنان تمام تاریخ» می‌داند و به نظرش رونالدو نیازی به اثبات چیزی ندارد. سرمربی سابق یونایتد عنوان کرد: «یک یا دو عنوان دیگر برای او اهمیت چندانی ندارد. زیرا او حرفه منحصر به فردی داشته است.»

بیشتر بخوانید: دلیل کنترل استرس CR7 مشخص شد/ ضربان قلب کریستیانو رونالدو را ببینید؛ چه اسطوره‌ای! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی