نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چالش بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ اوضاع برای تیم قهرمان اصلا خوب نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در لیست خود تنها ۱۱ بازیکن بزرگسال دارد که این برای تیم قهرمان نشانه خوبی نیست.

پرسپولیس به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان لیگ شد و یکی از نماینده‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود. با این حال اتفاقات و حواشی آنقدر پیرامون پرسپولیس طی روزهای اخیر زیاد بوده که هواداران به شدت نگران آینده تیمشان هستند. جدایی چند ستاره پرسپولیس و نگرفتن حتی یک بازیکن جدید باعث شده تا پرسپولیس اصلا شروع خوبی در نقل و انتقالات نداشته باشد.

یکی از چالش‌های بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات مربوط به تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم بود. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان به پایان رسیده و تنها نفراتی مثل امیری، پورعلی گنجی و رفیعی قراردادشان را تمدید کردند. به غیر از این نفرات بازیکنان دیگری هم هستند که قراردادشان تمدید نشده و نفراتی مثل ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند هم در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارند.

منهای ۳ بازیکنی که قراردادشان را تمدید کردند (باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی قرارداد سروش رفیعی را اعلام نکرده ولی این بازیکن با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است) چند بازیکن هم برای فصل بعد با این تیم قرارداد دارند ولی در مجموع در حال حاضر تنها ۱۱ بازیکن به صورت رسمی با پرسپولیس برای فصل آینده قرارداد دارند. موضوعی که به یک چالش بزرگ برای این تیم و مدیرانش تبدیل شده و کار درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد خیلی سخت است.

مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، محمد خدابنده لو و عیسی آل کثیر نفراتی هستند که در لیست بزرگسال پرسپولیس برای فصل بعد حضور دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضا AT ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    فیلم هر سالشونه! تیم‌های دیگه رو سر کار میذارن و تهش همون لونگ می مونن! حربه درویش برای ضعیف بسته شدن تیم‌های رقیب
  • لنگ حقیر BR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    فاقد اهمیت
  • خ ع IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    فکر کنم درویش دیگر کارایی درپرسپولیس ندارد با این وضع تیم رانابود میکند وبا انتخاب کردن مربی بی کارنامه واگر نمیتونی بره کنار
  • رضا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای درویش بازیکن که نگرفتی با بازیکنای اصلیمونم تمدید نکردی وفراریشون دادی با دوتا بازیکن پا به سن گذاشته قرارداد بستن که دیگه هنر نمیخواد!!!!
  • تعصب قرمز IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای درویش بهت تبریک میگم لقب بی لیاقت ترین مدیر عاملی که تا حالا پرسپولیس داشته را با اختلاف کسب کردی، اگر مسی را هم جذب کنی باز بی لیاقتی، شاید این کامنت چاپ نشود اما اینقدر در صفحات دیگر ورزشی کامنت میگذارم تا همه ماهیت شما را متوجه شوند.
  • تعصب قرمز IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    شمایی که مسئول حذف مطالب انتقادی هستی لطفا"شرمنده باش و کمی خجالت بکش.
  • سلام سرخ IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    فکر کنم به درویش گفته اند هرچی کمتر هزینه کنی یک درصدی بخودت میدیم که ایشان سر پول با همه مشکل دارد دلمون خوش بود با آمدن حامی بانکی دیگر از لحاظ مالی مسئله ای نداریم مثل اینکه زمانیکه دولتی بودیم بهتر بود بقول معروف : از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطفا"زحمت کشیده ما را دوباره مس کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی