نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
خروج قطعی یامگا از لیست استقلال/ باشگاه به دنبال تسویه حساب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال نام آرتور کوین یامگا را از لیست خود برای فصل بعد خارج کرده و قرار است به زودی با این بازیکن تسویه حساب کند.

خروج نام آرتور کوین یامگا از فهرست نهایی استقلال برای فصل بعد قطعی شده و این بازیکن جایی در بین نفراتی که قرار است فصل بیست و چهارم برای استقلال به میدان بروند، ندارد. یامگا فصل پیش به دلیل برخورد شدید با امید حامدی‌فر از حضور در ترکیب تیمش محروم شد و بارها مورد عمل جراحی از ناحیه چشم قرار گرفت که این جراحی‌ها منجر به بهبودی کامل این بازیکن نشده است.

آخرین بررسی‌ها از چشم این بازیکن نشان می‌دهد که او دید مؤثر ندارد و نمی‌تواند فوتبال بازی کند. به همین دلیل هم باشگاه استقلال نام یامگا را از لیست خود خارج کرده است.

آخرین خبرها نیز از باشگاه استقلال این موضوع را تأیید می‌کند و باشگاه استقلال قطعاً به جای این بازیکن از یک گزینه خارجی دیگر استفاده خواهد کرد. البته مسئولان باشگاه استقلال تلاش می‌کنند در فرصت باقی مانده مطالبات این بازیکن فرانسوی را پرداخت کنند تا مشکلی بابت شکایت بازیکن سابق به وجود نیاید و کار به فیفا نکشد. حتی به یامگا گفته شده برای دریافت بخشی از معوقاتش به ایران سفر کند و دیداری هم با هم‌تیمی‌های خود داشته باشد اما تداوم حضور این ستاره فرانسوی را در ترکیب آبی‌ها باید تمام شده تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: مقصد گزینه جنجالی نکونام مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سعید --- کورده IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    در مرام استقلالیها ، جفا نداریم ، یامگا برای استقلال زحمت کشیده و تا ابد در قلب هواداران جای داره و قدر دان زحماتش هستند ، و بهتره هلدینگ هم پیرو مرام استقلالیها باشه و رفیق نیمه راه نشه و به هر طریقی که شده یامگا را حمایت بکنه و نگذاره که احساس کنه استقلالیها ، پشتش را خالی کرده و از خبر ورزشی تقاضا میکنیم این پیام را به طریقی به گوش یامگاه برساند که در قلب هواداران جای دارد و برای همیشه حمایتش میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی