نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرورزشی: هر کودک کار می‌تواند یک فرصت برای کشور باشد؛ دیدن این صحنه ها آزار دهنده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی میهمان اولین برنامه قهرمان مردم از خبرورزشی تی وی بود. تا انتشار کامل این برنامه در روز یکشنبه، تماشاگر بخش‌های کوتاهی از آن هستید.

تولیدات تصویری تلویزیون اینترنتی خبرورزشی با برنامه قهرمان مردم آغاز شده است. یحیی گل محمدی، میهمان اولین قسمت از این برنامه بود که بعد از مربی‌گری کودکان حاضر در زمین فوتبال و همینطور بازی با آنها، به گفتگو با خبرورزشی نشست.

تیزر این برنامه روز گذشته منتشر شد و فیلم کامل آن شامل مربی گری و بازی با کودکان، عکس یادگاری و دادن هدیه به آنها و همینطور گفتگو درخصوص کودکان کار، روز یکشنبه تقدیم شما مخاطبان خبر ورزشی می‌شود. تا روز یکشنبه، بخش‌های کوتاهی از این برنامه و مصاحبه در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خبرورزشی همه روزه منتشر می‌شود.

تماشاگر پنجمین بخش کوتاه از این برنامه هستید:

دیدن این کودکان در این شرایط واقعا برای هرکسی که معرفت دارد و از وضعیت جامعه شناخت دارد، سخت است. اینکه پدر و مادر ها وادار می کنند کودکان به سر کار بروند و از راه های مختلفی مثل تکدی گری و گدایی پول دربیاورند، فاجعه است. هرکدام از این کودکان، هرکدام از این بچه ها می توانند یک فرصت برای کشور باشند. مهم ترین مساله رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده ها است چرا که این مسائل ریشه اقتصادی دارد.

همچنین ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی