بالاخره اعتراض هواداران جواب داد/ پروسه سرمربیگری بختیاری‌زاده در استقلال چطور کنسل شد؟  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال بدشان نمی آمد در شرایط خاص هدایت استقلال را به سهراب بختیاری زاده بدهند اما این پروژه به دلایلی از دستور کار خارج شده است.

به گزارش خبرورزشی، در روزهایی که گزینه های سرمربیگری استقلال یکی پس از دیگری از هدایت این تیم انصراف می دهند، چند بار شایعه شده است که ممکن است مدیران استقلال سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی دائم باشگاه معرفی کنند و در کنار او یک مربی خارجی استخدام کنند.

اگرچه فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال چند بار این شایعه را تکذیب کرده است اما طبق اخباری که به دست خبرورزشی رسیده است، پروژه سرمربیگری دائم سهراب بختیاری زاده تا همین یکی دو هفته پیش به عنوان یکی از پلن های باشگاه در دست بررسی بوده است.

ظاهرا بعد از اعتراض شدید هواداران استقلال به سرمربیگری دائم بختیاری زاده، مدیران باشگاه از چنین اقدامی منصرف شدند چراکه اعتقاد داشتند این موضوع ریسک بزرگی برای مدیران باشگاه محسوب می شود و در صورت نتیجه نگرفتن او، خودشان به دردهای خروجی نزدیک می شوند.

در حال حاضر مدیران استقلال در تلاش هستند هرچه زودتر سرمربی خارجی جدید باشگاه را معرفی کنند تا از زیر فشار هواداران این تیم خارج شوند.

بیشتر بخوانید: خواسته‌های عجیبی که در توان استقلال نیست/ چرا جذب مربی خارجی سخت شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی