نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
درگیری رونالدو و خانواده‌اش با ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا؛ دیگر هیچ‌وقت به من بی‌احترامی نکن!/ خواهر کریستیانو: این مرد بیچاره کیست؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو و خواهرش به اظهارات اخیر آنتونیو کاسانو واکنش نشان دادند و از او انتقاد کردند.

به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کاسانو همیشه بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای نظر خود را درباره کریستیانو رونالدو بیان کرده و او را به چالش کشیده است. او اخیراً ادعا کرده که رونالدو نمی‌تواند فوتبال بازی کند و از آن زمان به افشاگری‌های بیشتری علیه این ستاره پرتغالی پرداخته است. به گفته کاسانو، رونالدو به انتقادهای او واکنش نشان داده و با او تماس گرفته است. او می‌گوید که رونالدو از طریق واتس‌اپ برایش پیام فرستاده و به او گفته: «دیگر هیچوقت به من بی‌احترامی نکن!»

کاسانو به رک‌گویی‌اش شهرت دارد و بارها با چهره‌های سرشناس فوتبال، از جمله ژوزه مورینیو، دچار درگیری شده، اما انتقاداتش از رونالدو همیشه جنجال بیشتری به پا کرده است. او به صراحت گفت: «برای من فقط یک رونالدو وجود دارد و آن هم رونالدوی برزیلی است. او شماره یک است. اما کریستیانو حتی در میان پنج بازیکن برتر هم نیست. حتی بین ۱۰ تای اول هم نیست.»

اظهارات مکرر کاسانو علیه رونالدو به‌خصوص اظهار نظر اخیرش، واکنش رونالدو را در پی داشت. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در مصاحبه‌ای با پادکست The BSMT، رونالدو را به عدم تحمل انتقاد متهم کرد و گفت: «به رونالدو خیلی بر خورد و شماره من را پیدا کرد و پیام‌های تندی برایم فرستاد.»

کاسانو با بی‌اعتنایی به این پیام‌ها، دوباره رونالدو را بازیکنی کم‌اهمیت خواند و افزود که اگر گل زدن تنها معیار بهترین بودن باشد، او پیپو اینزاگی را انتخاب می‌کرد، و ادامه داد: «فوتبال برای من یعنی احساسات. تنها گل زدن و کار با توپ نمی‌تواند فوتبال باشد. اگر اینطور بود که من پیپو اینزاگی را بهترین بازیکن ‏دنیا می‌دانستم که حتی با صورتش گل می‌زند.»

کاسانو به خودخواهی رونالدو و تلاش‌های او برای جلب توجه اشاره کرد و گفت که این شخصیت نمی‌گذارد زیبایی‌های فوتبال دیده شود. او همچنین مسی را فوتبالیستی توصیف کرد که تخیلات را به پرواز درمی‌آورد و زیدان را در حد عیسی مسیح ستایش کرد.

در نهایت، کاسانو جزئیاتی از واکنش رونالدو به انتقاداتش را فاش کرد. او گفت: «یک شب با دوستم بودم که ناگهان پیامی از یک شماره اسپانیایی دریافت کردم. وقتی پیام را باز کردم، دیدم رونالدو لیستی از تمام جام‌ها و گل‌هایش برایم فرستاده است.» کاسانو افزود که رونالدو یک پیام صوتی نیز ارسال کرده و گفته: «به من بی‌احترامی کردی. دیگر هرگز این کار را نکن. تو فقط ۱۵۰ گل زدی و تنها چهار جام داری.»

بعد از شنیدن این پیام، کاسانو پاسخی برای رونالدو فرستاد و گفت: «کریستیانو رونالدوی عزیز، به من گوش کن: فکر می‌کنی به تو بی‌احترامی کردم، اما من فقط از تو به عنوان یک بازیکن خوشم نمی‌آید. مشکل کجاست؟»

پس از این مکالمات خواهر رونالدو، الما آویرو، برای دفاع از برادرش وارد میدان شد و در پادکست ویوا ال فوتبال گفت: «من نمی‌دانم این مرد بیچاره کیست. او می‌گوید کریستیانو بلد نیست فوتبال بازی کند، اما کریستیانو ۹۰۰ گل زده است. تصور کنید کسی که اینقدر گل می‌زند، بلد نباشد فوتبال بازی کند. می‌گویند کاسانو هم فوتبالیست بوده ولی به نظر من کاسانو توپ جمع کن بوده است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Mohammadsaleh IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    اگه گل زدن کاری ندارن خودت 5 تا توپ طلا و پوشکاش و بهترین گلزن جهان میشدی کاری ندارن دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی