مغضوب پرسپولیسی‌ها، محبوب گل محمدی/ غیبت کنعانی زادگان به نفع این بازیکن شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی نعمتی احتمالا دومین بازی ملی خود را مقابل قطر انجام خواهد داد.

به گزارش خبرورزشی، علی نعمتی  در دوران حضورش در پرسپولیس، روزهای پرفرازوفرودی را در نقش دفاع میانی و دفاع چپ گذراند و با وجود گلزنی در دربی  پایتخت، هیچ وقت بازیکن مورد علاقه هواداران پرسپولیس نبود.

نعمتی هیچ‌گاه به تیم ملی دعوت نمی‌شد اما بعد از انتقال او به فولاد، شرایط برای این مدافع باتجربه متفاوت پیش رفت و این بازیکن که مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می آید، برای دومین اردوی متوالی به تیم ملی دعوت شد. قلعه نویی برای دیدار مقابل ازبکستان کنعانی زادگان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از بین گزینه های موجود نعمتی را برای بازی کنار خلیل راده انتخاب کرد.

نعمتی که اولین بازی ملی خود را در بازی مقابل ازبکستان انجام داد و عملکرد خوبی هم مقابل این تیم داشت، امیدوار است در بازی مقابل قطر دومین بازی ملی خود را انجام دهد تا بهترین استفاده را از غیبت کنعانی زادگان برده باشد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی DK ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    چرا می گویید محبوب هواداران نبود. اتفاقا من به عنوان هوادار پرسپولیس چه زمانی که در پرسپولیس بود و چه الان بسیار احترام به نعمتی داشتم و بازیکن زحمتکش و پرتلاش و متعصب و با معرفتی بود. محبوب پرسپولیسی ها. هر جا هستی موفق باشی. امیدوارم چاپ بشه. چون این اواخر من می بینم ارسالی های ایرانیان خارج کشور را چاپ نمی کنید. ما هم بابا جان ایرانی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی