گرفتار شدن بازیکنان ملی‌پوش در فرودگاه/ ۱۳ ساعت بدون آب و غذا! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ملی فوتبال نیجریه در فرودگاه لیبی گرفتار شدند و چندین ساعت بدون غذا و جای خواب ماندند.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال نیجریه در آستانه دیدار با لیبی در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا، به مدت بیش از ۱۲ ساعت در یک فرودگاه در لیبی گرفتار شد. این بازیکنان به دلیل تغییر ناگهانی مسیر پرواز خود و تحت دستور دولت لیبی به فرودگاه الابروا منتقل شدند و از دسترسی به غذا، نوشیدنی و ارتباطات تلفنی محروم شدند.

این وضعیت نگران‌کننده باعث شد که بازیکنان مشهور لیگ برتری مانند ویلفرد اندی‌دی، الکس ایوبی و تایو آوونیی نیز در شرایطی دشوار قرار گیرند. اندی‌دی در این باره گفت: «این فوتبال نیست. بسیار خجالت‌آور است. گروگان گرفتن تیم ملی ننگ است.»

ویکتور بونیفاس، مهاجم بایرلورکوزن نیز از شرایط موجود ابراز نارضایتی کرد و گفت: «حدود ۱۳ ساعت در فرودگاه بوده‌ایم، بدون غذا و جایی برای خواب.»

نیجریه روز جمعه در بازی قبلی خود موفق به شکست لیبی شده بود و برای بازی برگشت آماده می‌شد اما این شرایط باعث اعتراض تیم به رفتار غیرقابل قبول دولت لیبی و تصمیم به عدم حضور تیم در دیدار فردا شد.

کاپیتان تیم، ویلیام تروست اکونگ، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از شرایط دشوار این تیم خبر داد و خواستار مداخله فوری دولت نیجریه شد. ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای نیز با ابراز نگرانی از شرایط هم‌تیمی‌هایش، از کفدراسیون فوتبال آفریقا خواست تا به این بحران رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: جرم پدر و برادر سون؛ کتک زدن کودکان!/ حکم متهمان مشخص شد

گرفتار شدن بازیکنان ملی‌پوش در فرودگاه/ ۱۳ ساعت بدون آب و غذا! +عکس

گرفتار شدن بازیکنان ملی‌پوش در فرودگاه/ ۱۳ ساعت بدون آب و غذا! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی