رسانه عراقی نقشه شکست ایران را تقدیم یاران اکرم عفیف کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت عراقی در گزارشی به تحلیل دیدار پیش روی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر پرداخت و به کادرفنی قطر توصیه‌هایی برای کسب پیروزی در این بازی مهم ارائه کرد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف هم می‌روند. این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارهای غرب آسیا به شمار می‌رود و آخرین رویارویی دو تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برمی‌گردد، جایی که قطر موفق شد ایران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. حالا ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی فرصت انتقام از این شکست را دارد.

سایت عراقی winwnin در گزارشی به این بازی مهم اشاره کرده و نوشته است: قطر باید با یکی از سرسخت‌ترین رقبای آسیا که در سه دوره اخیر جام جهانی حضور داشته، روبرو شود. ایران به دنبال این است که برای هفتمین بار به جام جهانی راه پیدا کند و این بازی فشار زیادی بر روی این تیم خواهد گذاشت. انتقال مسابقه از تهران به دبی نیز به دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر این فشار افزوده است.

تیم فنی قطر به سرمربیگری لوپز باید از شرایط به نفع خود استفاده کند و از فشارهای روانی بر تیم ایران بهره‌برداری نماید. انتظار می‌رود ایران بازی را با حملات سریع و پرقدرت آغاز کند، زیرا این مسابقه برای آن‌ها به نوعی دروازه‌ای به سوی جام جهانی محسوب می‌شود. قطر باید با هوشمندی و آرامش به این فشارها پاسخ دهد و از بازی تدافعی اجتناب کند.

در دفاع، قطر باید از چهار بازیکن شامل اسماعیل محمد در سمت راست، لوکاس مندز و خوخی بوعلام در مرکز و عبدالکریم حسن در سمت چپ استفاده کند. در خط میانی، جاسم جابر باید جایگزین عبدالرحمن مصطفی شود و احمد فتحی و عبدالعزیز حاتم در حفظ دفاع کمک کنند. در خط حمله، اکرم عفیف، معز علی و ادمیلسون جونیور باید به همان شکل بازی کنند و به تیم کمک کنند. قطر باید به حملات سریع ادامه دهد و از هرگونه عقب‌نشینی تاکتیکی دوری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی