نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
پرسپولیس برعکس شد!/ ماموریت تازه گاریدو، این بار گل زودهنگام نزن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برعکس همیشه این بار دقیقه یک گل زد!

به گزارش خبرورزشی، اولین بازی پرسپولیس با گاریدو در لیگ برتر مقابل ذوب آهن بود. پرسپولیس با از دست دادن ۴ بازیکن اصلی برای اولین بار این فصل اسکلتی تازه داشت و یک مربی تازه وارد هم آمده بود که زمان می‌خواست تا خودش و تیمش را پیدا کند.

ذوب آهن در همان دقیقه اول با مجید علیاری به گل رسید. بعد از آن پرسپولیس در تبریز هم گل اول بازی را خورد و دیگر گل نخورد تا بازی با الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا...

اولین بازی در اولین دوره این تورنمنت و باز هم پرسپولیس در دقیقه اول گل خورد! قبل از مسابقه دوم با پاختاکور در پیش بازی نوشتیم که گاریدو باید فکری به حال این نقطه ضعف کرده باشد!

مرد اسپانیایی این کار را کرده بود. در مقابل پاختاکور همه چیز برعکس شد و این بار پرسپولیس به گل زود هنگام رسید! اما این بار هم گاریدو به نتیجه بهتر از مساوی ۱-۱ نرسید.

حالا مرد اسپانیایی با یک مشکل جدید دست و پنجه نرم می‌کند. مشکل فرهنگی ورزشکاران ایرانی که همیشه بعد از گل زود هنگام یا جلو افتادن از حریف، همه چیز را دست کم گرفته و خیلی زود اشباع و اقناع می‌شوند.

و معمولاً در تمام رشته‌ها ما بازنده مسابقاتی هستیم که خیلی زود جلو می‌افتیم، چه در سطح ملی و چه باشگاهی و حالا ماموریت جدید گاریدو غلبه بر این مشکل فرهنگی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی