تصمیم کادرفنی صبح روز بازی عوض شد؛ خالدآبادی باز هم روی نیمکت نشست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب قرار بود محمدرضا خالدآبادی درون دروازه استقلال باشد اما جواد نکونام صبح امروز تصمیم خود را تغییر داد و دروازه استقلال را به کاپیتان حسینی سپرد!

به گزارش خبرورزشی، ظاهرا نکونام قصد داشت بعد از ۶ بازی حضور ثابت سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، در بازی حساس برابر السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا از محمدرضا خالدآبادی در ترکیب اصلی استفاده کند تا بالاخره نوبت به این دروازه‌بان جوان برسد اما صبح امروز در جلسه کادرفنی تصمیم عوض شد...

البته از همان لحظه ای که عکس سیدحسین حسینی همراه با عکس رامین رضاییان دوباره به رسانه رسمی استقلال برگشت، معلوم بود قرار است حسینی به ترکیب برگردد.

جالب است بدانید خالدآبادی از فصل گذشته فقط یک بازی رسمی برابر تراکتور انجام داده است و او امشب قرار بود بعد از ۱۵۳ روز در درون دروازه استقلال قرار بگیرد و در یک بازی رسمی به میدان برود.

خالدآبادی فصل پیش به عنوان دروازه‌بان اول امید ایران با استقلال قرارداد امضا کرد ولی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و حالا امیدوار است فصل متفاوتی را در لیگ بیست و چهارم تجربه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • راستین قوچان IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    به امید موفقیت استقلال وخالدابادی استقلال از دیرباز بهترین گلرهایه ایران را تربیت کرده
  • ش.ش IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    استقلال با گلر اولش میباخت دیگه وای بحال اینکه با گلر دومش بازی کنه .بازیکنان السد از هر جای پشت ۱۸ قدم بزنن دروازه استقلال باز میشه . ببینید کی گفتم .
  • عدالت IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    اقای حسینی دروازبان خوبی هست فقط یه اشکال مهم داره که خیلی برای استقلال گران تمام شده است.دروازبان در این سطح نباید دستپاچه شود ،نباید هرشوتی را مشت کند توی هجده قدم بلکه باید تو آغوش بگیرد ،گلی که در دربی استقلال خورد مقصر صد درصدش دروازبان بود.این شوتی نبودکه دروازبان دستپاچه کنه و نتونه کنترل نماید
    • مصطفی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      توپ قبل از رسیدن به حسینی به زمین خوردش و هر دروازبان دیگه هم بودش فقط توپ میتونست دفع کنه وظیفه دفاع بودش که باید توپ دور میکردند که اونم پنارتی دادن
  • رهگذر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    بازهم لجبازی و غرور کاذب نکونام باعث باخت استقلال میشه .
  • وقت IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    دیگه وقتش بود خالدآبادی رو بازی بده و کاکوتا (کوشکی) و مرادمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی