آواز خواندن این زن قدغن!/ این خواننده زن به یک دلیل خاص از خواندن در ورزشگاه اتلتیکومادرید منع شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتلتیکو مادرید اجرای بین دو نیمه در دربی مادرید را به دلیل هواداری خواننده منتخب از رئال مادرید لغو کرد.

باشگاه اتلتیکو مادرید به‌دلیل اظهارات اخیر خواننده مکزیکی دنا پائولا، نمایش بین دو نیمه در دربی مادرید را لغو کرد. قرار بود این هنرمند در ورزشگاه متروپولیتانو و در کنار آبرام متئو، آهنگ جدیدش «ال دوبله» را اجرا کند، اما به‌دلیل هواداری پائولا از رئال مادرید، باشگاه اتلتیکو تصمیم به لغو این رویداد گرفت.

دنا پائولای ۲۹ ساله که به‌خاطر بازی در سریال درام «الیت» در نتفلیکس به شهرت رسیده، در برنامه «لا ریوئلتا» با کمدین معروف داوید برونکو شرکت کرد. در این برنامه پائولا با برونکو که هوادار دو آتشه اتلتیکو است، درباره فوتبال صحبت کرد و خود را طرفدار رئال مادرید معرفی کرد. او همچنین ابراز کرد که این اولین باری خواهد بود که بازی رئال مادرید را از نزدیک تماشا می‌کند و برای این دیدار بسیار هیجان‌زده است.

پائولا در ادامه با خواندن سرود «لا دسیما»، که برای جشن دهمین عنوان قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان ساخته شده، سر به سر برونکو گذاشت. او همچنین پیش‌بینی کرد که رئال مادرید در دربی با نتیجه ۲-۱ برنده خواهد شد و گل‌ها را وینیسیوس جونیور و فده والورده خواهند زد.

دربی مادرید همیشه یکی از دیدارهای پرشور و هیجان‌انگیز فوتبال جهان بوده و لغو این رویداد نشان‌دهنده حساسیت و تنش‌های عمیق بین دو باشگاه بزرگ مادرید و طرفداران آنهاست.

بیشتر بخوانید: ضربه سنگین به رئال مادرید؛ امباپه در آستانه دربی مصدوم شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی