نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
۰ |
۰
مزایای کار در پیک موتوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال یک شغل بدون صرف سرمایه اولیه و بازدهی بالا می‌گردید، پیک موتوری انتخاب مناسبی برای شما است. در سال‌های گذشته با افزایش فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین فعالیت اپلیکیشن‌های سفارش غذا، تقاضا برای استفاده از خدمات پیک موتوری افزایش یافته است.

در این نوشته قرار است در رابطه با مزایای کار در پیک موتوری صحبت کنیم.

مزایای کار در پیک موتوری چیست؟

اگر صاحب یک موتور با شرایط فنی مناسب هستید، گواهینامه دریافت کرده‌اید و مهارت خوبی در رانندگی با این وسیله نقلیه دارید، فعالیت در پیک موتوری گزینه خوبی برای شما است.

از جمله مزایای فعالیت در این حرفه عبارت است از:

  1. ساعت کاری منعطف

یکی از مزایای کار در پیک موتوری ساعت کاری منعطف است. با فعالیت در این حرفه دیگر دغدغه پرکردن ساعت کاری اداری را نخواهید داشت. البته هر چه فعالیت روزانه بیشتری داشته باشید، طبیعتا درآمد بالاتری نیز خواهید داشت.

  1. استفاده از اپلیکیشن به‌روز و کاربردی

اگر در یکی از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات پیک موتوری مانند تپسی فعالیت کنید، می‌توانید به عنوان سفیر از یک اپلیکیشن کاربردی و ‌به‌روز استفاده کنید. شما به عنوان سفیر در این اپلیکیشن تقاضای جابه‌جایی مرسوله، مبدا و مقصد سفر، هزینه و ... را مشاهده می‌کنید.

  1. طرح‌های تشویقی دوره‌ای

یکی از عوامل تاثیرگذار بر درآمد پیک موتوری استفاده از طرح‌های تشویقی دوره‌ای است. سفیران در تپسی بسته به نوع فعالیت و همچنین استان محل سکونت، از طرح‌های تشویقی دوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

  1. بی‌نیاز به دوره‌های آموزشی

یکی از مزایای ورود به این حرفه، بی‌نیازی به گذراندن دوره‌های آموزشی است. صاحبین موتورسیکلت تنها با داشتن گواهینامه می‌توانند برای فعالیت در پیک موتوری پیش‌قدم شوند.

  1. تسویه آنی و روزانه

با فعالیت به عنوان پیک موتوری در اپلیکیشنی مانند تپسی، می‌توانید در روز تا 5 دفعه تسویه حساب آنی داشته باشید.

  1. خرید اقلام مصرفی با تخفیف بالا

سفیران پیک موتوری ممکن است دغدغه‌های مختلفی داشته باشند. از سهمیه بنزین و دریافت کارت سوخت موتور تا خرید اقلام مصرفی و تعمیرات دوره‌ای.

تپسی برای سفیران خود امکان خرید اقلام مصرفی موتور با تخفیف بالا را فراهم کرده است.

امروز فعالیت خود را آغاز کنید!

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تپسی و به صورت کاملا آنلاین در سرویس پیک موتوری این مجموعه ثبت‌نام کرده و پس از استعلام و تایید مدارک، فعالیت خود را آغاز کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی