نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
خبرورزشی‌گردی| ریوالدو: پولم را در استقلال دزدیدند؛ معلوم نشد ۵۰ هزار دلار من کجا رفت/ با نامردی از من امضا گرفتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال یک افشاگری تاریخی و بسیار پر سر و صدا انجام داده بود.

استقلال تابستان سال ۹۴ یک بازیکن برزیلی به نام ریوالدو جذب کرد که البته خیلی زود از این تیم جدا شد و اوایل پاییز همان سال ترجیح داد قرارداد خود را فسخ کند.

در رابطه با ریوالدو بلافاصله پس از فسخ قرارداد این بحث مطرح شد که او برای قسط اول قرارداد خود باید ۸۰ هزار دلار دریافت می‌کرد ولی مدعی شده که ۴۰ هزار دلار گرفته و نمی‌داند مابقی آن کجاست چون با وجود تاکید مسئولان باشگاه مبنی بر پرداخت ۸۰ هزار دلار، فقط نصف این پول در اختیارش قرار گرفته است!

در آن مقطع برخی مدیران وقت باشگاه استقلال مدعی شدند که ریوالدو به خاطر مشکلات خانوادگی قرارداد را فسخ کرده اما این بازیکن با ابراز تعجب از طرح چنین مسئله‌ای، ادعای عجیبی را در جلسه‌ای که به همین منظور در فدراسیون فوتبال تشکیل شده بود، مطرح کرد و گفت: اصلا مشکل خانوادگی ندارم بلکه وقتی فهمیدم سر قضیه دستمزدم چنین کاری را با من کرده‌اند، تصمیم به جدایی گرفتم. آمده بودم در استقلال بمانم ولی وقتی دیدم جواب اعتمادم را این طوری دادند، حرف از رفتن زدم. دیگر علاقه‌ای ندارم تا بدانم پولم چه سرنوشتی پیدا کرده است چون قراردادم را فسخ کردم و حالا با ناراحتی این‌جا را ترک می‌کنم. البته اگر پولم دزدیده نمی‌شد، هیچ‌وقت از ایران نمی‌رفتم.

ریوالدو در ادامه صحبت‌های خود در نشست مذکور ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: برگه‌ای که امضا کردم نشان می‌دهد ۸۰ هزار دلار دریافتی داشته‌ام ولی من فقط ۳۰ هزار دلار گرفتم. این نامردی کامل بود چون اعتماد کردم و زیر برگه‌ای را امضا کردم که فارسی نوشته بود و من چیزی از آن نمی‌فهمیدم.

در واقع پس از حرف‌های ریوالدو مشخص شد اختلاف پولی که به او داده‌اند و رقمی که باید می‌دادند، ۵۰ هزار دلار بوده نه ۴۰ هزار دلار! این ماجرا تا اواخر مهر سال ۹۴ یکی از سوژه‌های خبرساز فوتبال ایران بود.

در همین ارتباط: پرویز مظلومی: من و برادرزاده‌هایم در قرارداد ریوالدو یک ریال هم نخورده‌ایم

خبرورزشی‌گردی| ریوالدو: پولم را در استقلال دزدیدند؛ معلوم نشد ۵۰ هزار دلار من کجا رفت/ با نامردی از من امضا گرفتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی