نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جواد نکونام از قلعه حسنخان به سعادت آباد پیغام فرستاد؛ حالا اگه می‌تونی منو بردار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها منتظر بودند نکونام به الغرافه ببازد تا دوباره بحث رفتن او را داغ کنند...

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام باز شروع کرد. مرد اول نیمکت استقلال نمی‌گذارد حتی برای نیم ساعت هواداران مجموعه آبی شاد باشند و از برد تیم شان لذت ببرند. او عادت کرده اعتراض کند، اصلا برای او نتیجه عدد است و برد و باخت مهم نیست. او حتی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل الغرافه که جگر هواداران استقلال را حال آورده، ضدحال می‌زند و می‌گوید دستیار خارجی برایم نگرفتند. استقلال برده، خوب هم برده، صدرنشین هم شده، هوادار می‌خواهد از این پیروزی کیف کند اما جواد نکونام رها نمی‌کند. او اعتراض دارد. به قول شاعر؛ «اعتراض جواد، نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است!»

اما صرفنظر از این عادت بد جواد که معلوم نیست چه زمان کنارش خواهد گذاشت، پیروزی ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر یک پیغام روشن داشت که جواد نکونام از قلعه حسن خان تهران به خیابان علامه جنوبی در سعادت آباد فرستاد، پیامی برای مدیران باشگاه استقلال و مدیران بالادستی آنها؛ حالا اگر می‌توانید من را عوض کنید!

همان‌ها که منتقد جواد نکونام بودند، حالا باید به پاس این نتیجه به او احترام بگذارند... حالا دوباره جواد نکونام سواره است و مدیران باشگاه پیاده! اگر تا همین چند روز پیش این مدیران استقلال بودند که منت سر جواد نکونام می‌گذاشتند و می‌گفتند سه بازی الغرافه در لیگ نخبگان، نساجی در قائمشهر و دربی سرخابی را به تو فرصت می‌دهیم تا تیم را از بحران و خودت را از مسلخ نجات بدهی، حالا دوباره برگ برنده دست جواد افتاده است.

فقط با این برگ برنده درست بازی کن جناب نکونام... هوادار دوست ندارد دوباره استقلال را در بحران و شما را در مسلخ ببیند و نسخه تغییر روی نیمکت را برای اصلاح در رسانه‌ها بخواند!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • محمدطاها IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    خب واقعا دیگه بهتره آقای نکونام گله و شکایتی نکنه همین روند رو ادامه بده تیم فوق العاده بازی کرد برد دلچسبی بود دوست داریم چند روز از این برد لذت ببریم، این برد سیلی محکمی بود به همه اونایی که برای استقلال حاشیه ساختن و میخواستن کودتا کنن نکونام برکنار بشه اما به خوبی دهانشان رو بست..
  • عماد US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    به نظر من این شادی زیاد دوام نخواهد داشت، با توجه به این بازی که من از پرسپولیس دیدم به احتمال زیاد استقلال دربی رو میبازه، و اونوقت که مدیران استقلال با حمایت تماشاگرانشان نسخه نکونام رو برای همیشه خواهند پیپید.
    • استقلال ۳ پیروزی 0 IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      معلومه که بعد از باخت دیشب پرسپولیس و برد خانمان برانداز سرورتون استقلال درس لازم رو نگرفتید و باید با سه تایی شدن تیمتون در دربی برای همیشه با فوتبال و هواداری از مافیای سرخ خداحافظی کنید بلکه سر براه شوید
  • بدون یارانه IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    غرافه هم تیم بود برید با تیمهای عربستان بازی کنید
  • عماد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    آقای نکونام ضعف های تیم در پس این برد فراموش نشود. مهاجم شش دانگ خارجی را مطالبه کن. بلانکو و رمضانی در حد نام استقلال نیستند. استقلال نتیجه نگیرد خودت بازنده اصلی هستی و هوادار روی استقلال با هیچکس شوخی ندارد و هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست.
  • آبی همیشه بالاست IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    جواد لالیگایی سرور لنگیایی 🩵💙 ان شاالله لنگی ها را هم شکست میدی کاپیتان تیم ملی دوستت داریم 💙🩵
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
  • Faramarz IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    با این که استقلالی نیستم مانند بیشتر هواداران پرسپولیس خواهان ادامه کار نکونام در استقلال هستم گاهی اوقات برخی نتایج خوب مقطعی بد جور انسان را در قضاوت در مورد یک مربی به اشتباه می اندازد پس نگران نباشید شب دراز است و قلندر بیدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی