نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ملوان - شمس آذر؛ دوئل نیمکت‌هایی که می‌توانست برعکس باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره تقابلی که در لیگ برتر منتظر آن بودیم فرا رسید؛ دیدار تیم های ملوان و شمس آذر قزوین.

به گزارش خبرورزشی؛ ملوان در حالی دوباره به گردونه لیگ برمی‌گردد که هنوز در شوک از دست دادن هوادار خود است.

 شناسنامه بازی

جمعه ۳۰ شهریور

ساعت ۱۹

ورزشگاه قایقران انزلی

داور: حسن اکرمی

کمک‌ها: رحیم حاجی پور و وحید سیفی

نکات بازی

  • شمس آذر و ملوان در حالی به مصاف هم می‌آیند که ملوان با ۷ امتیاز در رتبه سوم و شمس آذر با ۲ امتیاز در پله چهاردهم است. یعنی تیم‌های سوم از بالا و پایین جدول!
  • در تابستان ۱۴۰۳ که تیم‌ها مشغول بستن خود بودند، مازیار زارع به عنوان جانشین سعید دقیقی در شمس آذر معرفی شد. در حالی که پیش از آن سعید دقیقی هدایت ملوان را بر عهده گرفته بود! تنها ۱۰ روز مانده به شروع فصل این دو مربی جای خود را عوض کردند!
  • مازیار و دقیقی هر دو خود این دو تیم را از لیگ آزادگان به لیگ برتر آوردند و هر دو در فصل اول کارنامه قابل قبولی به جا گذاشتند. مازیار فصل دوم جای خود را به تارتار داد و حالا دقیقی دومین فصل متوالی حضور روی نیمکت شمس آذر را سپری می‌کند.
  • در جدال هفته چهارم ملوان با یک گل در اصفهان مغلوب سپاهان شد و شمس آذر در خانه با تساوی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. شمس آذر تا وقت‌های تلف شده بازی، برنده بود. ملوان هم یک پنالتی را از دست داد تا نتواند با امتیاز از اصفهان برگردد.
  • مهمترین اتفاقی که فوتبال ایران را طی این روزها تحت الشعاع قرار داد، فوت هوادار ملوان در جریان مسابقه با سپاهان بود. قوی سفید درخواست کرده در ابتدای این مسابقه به احترام روح مرتضی خائفی یک دقیقه سکوت اعلام شود
  • فصل قبل دیدار رفت در همین ورزشگاه با برتری دوگله شمس آذر تمام شد. آن روز اعرابی دبل کرد که حالا در فولاد است. بازی برگشت را هم شمس آذر با گل پاپی برد، او هم حالا در چادر ملو اردکان بازی می‌کند.
  • مهدی تارتار فصل قبل بهترین شروع را برای ملوان رقم زد اما رفت و برگشت به سعید دقیقی باخت! حالا مازیار زارع فرصت دارد شروع درخشان این فصل خود را با گرفتن انتقام فصل قبل تکمیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی