نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سختگیرترین بازیکنان رئال مادرید چه کسانی هستند؟/ با این دو نفر نمی‌شود حرف زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیبو کورتوا از بازیکنانی نام برده که سختگیری زیادی در تمرینات رئال مادرید دارند و روحیه رقابتی تیم را بالا می‌برند.

تیم رئال مادرید همواره سرشار از بازیکنانی با ذهنیت برنده بوده است. استاندارد فوق‌العاده بالایی در زمین تمرینی والدبباس حاکم است و تیبو کورتوا اخیراً تأیید کرده که برخی بازیکنان نقش مهمی در حفظ انگیزه و رقابت در تیم دارند.

یکی از این بازیکنان، لوکا مودریچ، کاپیتان و اسطوره کروات تیم است که به دلیل حساسیت زیادش به شکست و واکنش تندش حتی در تمرینات، لقب «سرکه» را گرفته است. اما کورتوا در گفت‌وگو با شخصیت معروف دنیای مجازی، ایبای لیانوس، فاش کرد که دنی کارواخال، مدافع باارزش تیم، نیز از جمله بازیکنانی است که رقابت را در تمرینات به اوج می‌رساند و گاهی بازی کردن با او مانند کابوس می‌شود.

کورتوا با لبخند گفت: «کارواخال همیشه تلاش می‌کند بقیه را در تمرینات به چالش بکشد، و وقتی برنده می‌شود، خوشحالی‌اش را به نمایش می‌گذارد. اما وقتی می‌بازد، نمی‌توانی با او حرف بزنی! وقتی یک یا دو اشتباه می‌کنی چیزی به تو نمی‌گوید. اما در سومین یا چهارمین پاس اشتباه، به تو می‌توپد یا سراغ بازیکن دیگری می‌رود. او و لوکا هر دو روحیه‌ای سرشار از پیروزی دارند.»

جای تعجب نیست که کارواخال هنگام باخت کمی بدقلق بشود زیرا او بارها نشان داده که به هر قیمتی می‌خواهد به پیروزی برسد. کارواخال با توانایی‌های زیادش در کنترل بازی و حتی درگیری‌های روانی، به موفقیت‌های این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کمک بزرگی کرده است. به نظر می‌رسد این ذهنیت برتری‌جویانه همچنان رمز اصلی موفقیت‌های رئال مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: این دروازه‌بان، مسی و رونالدوی گلرهاست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی