نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
۱ |
۰
یک برزیلی علیه استقلال و نکونام در قائمشهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوان پولی گلر برزیلی نساجی با درخشش در آخرین تقابل با استقلال، مانع پیروزی آنها شد.

 لوان پولی گلر برزیلی نساجی هنوز در لیگ بیست و چهارم نتوانسته کلین‌شیت کند و این در حالی است که فصل گذشته درخشش او مقابل استقلال، رسما قهرمانی را از آبی‌ها گرفت!

پولی در آن مسابقه یکی از بازیکنان ویژه تیم ساکت الهامی بود که با واکنش‌های خوب و البته خونسردی که از خود نشان داد کار استقلال را برای گلزنی سخت کرده بود.

اوج درخشش این بازیکن در دقایق پایانی مسابقه روی ضربه والی پیمان بابایی بود که با دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد تا یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های استقلال به گل تبدیل نشود.

در این مسابقه هم پولی با حضور مقابل یکی از تیم‌های مدعی انگیزه بالایی دارد تا بتواند اولین کلین‌شیت خود را در فصل جدید ثبت کند و جایگاه خود را در استقلال تثبیت کند، او یکی از خارجی‌هایی بود که پیش از شروع فصل هواداران نساجی حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بودند، لوان پولی در حالی که در 9 مسابقه فصل گذشته 5 گل دریافت کرده بود، در 4 بازی ابتدایی این فصل 4 گل خورده است.

آخرین بازی نساجی-استقلال در وطنی برای پولی روز خاصی را رقم زد و باید دید بازی هفته پنجم لیگ برتر برای او به چه شکل پیش می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داود خلیلی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    اقای نکونام ومشاورانش باید فکری به حال خط حمله درسته الغرافه رابابازی حساب شده سه صف استقلال برد ولی هیچیک از گلها را فوروارها نزدند که این یک فاجعه است فوروارد کارش گل زدن است حالا اگرهافبکی یا دفاعی با شوت ضربه سر ازارسال ها گل زد ان فرق دارد ولی ازسه هیچکدام را فوروادها نزدند با وجود این هم همه تعریف از کوکوتا اندونگ که هافبک است وبازیکن خوبی هم است اگر جا بیفته بابازیکنان یک پلی میکر یاتقسیم کننده خوب است که خوب می تواند وسط زمین را دردست بگیره وتوپها راپخش کنه ماشاریپف هم شش دانگ نیست بلانکو خیلی خوب بازی کرد ولی درضربه اخرمشکل دارد که در بازی باالغرافه بلانکو ورامین بهترین بودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی