نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جمله تاریخی ناصر حجازی در مورد نساجی/ سرمربیان مشترک استقلال و نساجی چه کسانی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نساجی و استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف هم می‌روند که بازیکنان و مربیان مشترک بسیار زیادی داشته‌اند.

نساجی و استقلال عصر جمعه چهارمین مسابقه خود در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را برگزار می‌کنند و اگر مسابقات قبلی این دو تیم را ملاک ارزیابی و پیش بینی قرار بدهیم، احتمال اینکه شاهد مسابقه‌ای جذاب باشیم اصلاً کم نیست. 

نساجی و استقلال در تاریخ خود افراد مشترک در هیچ زمینه‌ای کم نداشته‌اند. از مدیران ارشد گرفته که علی خطیر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و مدیرعامل کنونی باشگاه نساجی آخرین نمونه آن محسوب می‌شود تا بازیکنان فراوانی که برای هر دو تیم طی ۳۰ سال اخیر به میدان رفته‌اند. بسیاری از بازیکنان قدیمی و سرشناس استقلال سابقه سرمربیگری در نساجی را دارند که از جمله آنها می‌توان به مهدی پاشازاده و سید مهدی رحمتی اشاره کرد. از سوی دیگر، ساکت الهامی سرمربی کنونی نساجی در اواسط دهه ۸۰ عضو کادر فنی استقلال بود و شاهرخ بیانی یکی از مربیان کنونی نماینده مازندران نیز سالیان متمادی تحت عنوان بازیکن در استقلال توپ زد و سابقه حضور در جمع مربیان این تیم را هم داشته است. 

در کنار همه مواردی که برشمردیم اما استقلال و نساجی ۳ سرمربی مشترک هم داشته‌اند که جملگی در فوتبال ایران افرادی سرشناس و پرافتخار محسوب می‌شوند. ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال در سال ۱۳۸۵ برای مقطعی هدایت نساجی را بر عهده گرفت و آنقدر از خون گرمی هواداران این تیم مازنی لذت برده بود که در روزهای پایانی عمر خود طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی پیرامون نساجی و هوادارانش گفت: 

« من در برخی تیم‌ها واقعاً حس عجیبی داشتم. استقلال خانه من است و این تیم را هرگز فراموش نمی‌کنم اما در کنار آن، هیچوقت یادم نمی‌رود که طرفداران ماشین سازی تبریز و نساجی قائمشهر چطور برایم سنگ تمام گذاشتند. دلم می‌خواهد ماشین سازی و نساجی همیشه در بالاترین سطح فوتبال ایران باشند چون هوادارانشان آنقدر به من محبت داشته‌اند که هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد»

علاوه بر ناصرخان، محمود فکری و جواد نکونام که همین حالا نیز هدایت استقلال را بر عهده دارد، سابقه سرمربیگری نساجی را در کارنامه خود یدک می‌کشند. نماینده پرطرفدار مازندران بهار سال ۱۳۹۷ در حالی به لیگ برتر صعود کرد که جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده داشت.

جمله تاریخی ناصر حجازی در مورد نساجی/ سرمربیان مشترک استقلال و نساجی چه کسانی هستند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منصور CA ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    روح ناصر خان شاد. چقدر خوبه که در این فوتبال با این همه حاشیه شما سراغ یک ستاره واقعی رفتید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی