نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
فاجعه‌ برای منچسترسیتی؛ احتمال محرومیت از تمامی مسابقات/ فوتبال انگلیس در آستانه بحران بزرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر سیتی در پرونده مربوط به فساد مالی مجرم شناخته شود، به احتمال قوی نه تنها از لیگ برتر، بلکه از تمامی رقابت‌ها اخراج خواهد شد.

اگر ثابت شود که منچسترسیتی قوانین فیرپلی مالی را نقض کرده، باشگاه با تهدیدی جدی مواجه می‌شود که ممکن است به محرومیت از تمامی مسابقات منجر شود.

به گزارش منابع خبری این احتمال وجود دارد که در صورت صدور شدیدترین مجازات‌ها برای سیتی، فوتبال انگلیس دچار آشوب و بحران شود.

جلسه بررسی پرونده مالی منچسترسیتی به تازگی آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود که صدور حکم نهایی حداقل چند ماه به طول بیانجامد و هرگونه درخواست تجدیدنظر می‌تواند روند رسیدگی را طولانی‌تر کند.

به گزارش روزنامه تلگراف، در صورت مجازات شدید منچسترسیتی، فوتبال انگلیس نیز ممکن است به بحران دچار شود. بسیاری از رقبای سیتی بر این باورند که کاهش امتیاز کافی نخواهد بود و این تیم باید از لیگ برتر اخراج شود.

در صورتی که سیتی از لیگ برتر اخراج شود، این تیم از تمامی مسابقات داخلی از جمله جام حذفی و جام اتحادیه نیز حذف خواهد شد. قوانین لیگ قهرمانان اروپا که تحت نظارت یوفا قرار دارد، کمی متفاوت است، و منچسترسیتی قرار است در تابستان آینده در جام جهانی باشگاه‌های فیفا که در ایالات متحده برگزار می‌شود، نیز شرکت کند. با این حال، اگر این تیم از تمامی مسابقات انگلیسی محروم شود، شرکت آنها در این رویدادها نیز با تردید مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گواردیولا شاکی شد؛ باشگاه‌های لیگ برتری می‌خواهند ما مجازات شویم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    یعنی اونها بلد نیستن قرارداد ۵۰ میلیونی و ۱۶۰میلیونی بنویسند؟ کافیه یه روز بیان مکتب جعل و فتوشاپ شاگردی کنند تا سه سوته همه مشکلاتشون برطرف بشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی