نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
۰ |
۰
معرفی بهترین گینرها برای افراد لاغر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یکی از رازهای جذابیت ظاهری انسان، تناسب‌اندام او است. تناسب‌اندام می‌تواند در افزایش اعتمادبه‌نفس افراد و راحتی و عملکرد آن‌ها موثر باشد.

اکنون باتوجه‌به پیشرفت‌های بسیار در این زمینه، امکان رسیدن به اندامی متناسب و تندرستی برای افراد لاغر با استفاده از بهترین گینرها فراهم است؛ با شناخت و گزینش برترین گینر و مکمل مناسب، می‌توانید به اندامی متناسب و جذاب برسید و سالم‌تر باشید.

فواید مکمل برای افزایش وزن در بهترین گینرها

با خرید گینر و مصرف آن می‌توانید از این فواید، بهره‌مند شوید و به اندامی که همیشه می‌خواستید برسید.

  • با مصرف بهترین گینر پروتئینی، حجم بافت عضلات افزایش پیدا می‌کند.
  • گینرهای باکیفیت می‌توانند به افزایش حجم کراتین بدن کمک کنند. این ماده شیمیایی طبیعی در سلول‌های بدن برای ساخت ماهیچه‌، مغز و پوست استفاده می‌شود. بنابراین در افزایش سرعت رشد ماهیچه‌ها، مقاومت بدن و زیبایی چهره و بدن فرد مفید هستند.
  • گینرها با افزایش مناسب میزان مکمل‌های موردنیاز پروتئینی در تغذیه افراد، وزن را به‌صورت مفید افزایش می‌دهند.
  • گینرها اغلب از مواد گیاهی و بدون ضرر ساخته می‌شوند.
  • گینرها حاوی مونو هیدرات‌ها یا کربوهیدرات‌های با جذب سریع هستند.
  • تغذیه بهتر با مصرف مکمل‌ها همراه با ورزش می‌تواند مقاومت بدن نسبت به بیماری‌ها را افزایش دهد.
  • گینرها با افزایش مقاومت بدن و تاثیر بر زیبایی، روند پیری را آهسته می‌سازند.
  • مکمل‌های مناسب تعادل تغذیه را حفظ می‌کنند، به‌این‌ترتیب که با جذب کافی کالری از پروتئین، مواد مغذی را به بدن برسانند.

ویژگی‌های گینرهای مخصوص افزایش وزن

بیش‌تر گینرهایی که برای افزایش وزن استفاده می‌شود، ویژگی‌های مشترکی دارند؛ ویژگی‌های مشترک این مکمل‌های تغذیه، به شرح زیر است:

  1. بیش‌تر گینرهای افزایش وزن حاوی ترکیبی از کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها، چربی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند.
  2. هدف این مکمل‌ها افزایش متناسب و مفید توده بدن و عضلات آن است.
  3. مصرف مکمل‌ها روشی آسان برای مصرف کالری بالا در یک وعده است، بدون این‌که نیازی به مصرف میزان بالایی از غذاهای گوناگون باشد.
  4. در بیش‌تر مکمل‌ها روغن ماهی استفاده می‌شود. این روغن حاوی اسید چرب امگا 3 است که از چربی‌های مفید به‌شمار می‌رود. روغن ماهی برای افزایش وزن و بهبود سلامت قلب و عروق توصیه می‌شوند.
  5. بهترین گینرها، افزایش‌دهنده‌های گیاهی هستند که برای درمان سوءتغذیه و جذب نامناسب، ضعف سیستم ایمنی بدن به‌کار می‌روند.

فهرستی از بهترین گینرهای خارجی در بازار ایران

گینرهای خارجی و ایرانی بسیاری در بازار ارائه می‌شود که از بین آن‌ها سه مورد را به شما معرفی می‌کنیم:

گینر وی بالکت ویکتور مارتینز در سایز 5500 گرم

این محصول باکیفیت، ساخت کشور آمریکا و برند معروف ویکتور مارتینز است و برای افزایش وزن و عضلات بدن کاربرد دارد. در هر وعده‌غذایی به‌اندازه 250 گرم به بدن کربوهیدرات می‌رساند. 50 گرم آن حاوی پروتیئن‌هایی است که به‌سرعت جذب می‌شوند. در هر وعده غذایی به اندازه 13 گرم آمینواسیدهای شاخه‌دار به مصرف‌کنندگان خود می‌رساند.

از ویژگی‌های مثبت آن، طعم خوب آن است، زیرا با مزه‌های وانیلی، شکلاتی، توت‌فرنگی و... عرضه می‌شود. این گینر مقوی، نسبت به ویژگی‌های خود، قیمت مناسبی دارد.

گینر وی بالکت ویکتور مارتینز

گینر ویسلی در سایز 2700 گرم

این گینر افزایش وزن، ساخت آلمان است و کار اصلی آن کمک به افزایش رشد و ریکاوری عضلات است. این محصول برای ورزشکاران بدن‌ساز و کسانی که به‌دنبال افزایش وزن و عضله‌سازی سریع هستند، بسیار مفید است.

میزان بالایی از کربوهیدرات، پروتئین و اسیدهای چرب مفید در گینر وسیلی وجود دارد که به افزایش سریع و سالم وزن کمک می‌کند. گینر ویسلی از بهترین گینرهایی است که بدون شکر، بدون مواد افزودنی و غیرطبیعی به بازار ارائه می‌شود.

گینر ویسلی

گینر مس اپتیما نوتراکی در سایز 3 کیلوگرم

این گینر، یک منبع کامل برای ریکاوری پس از ورزش است که بدون شکر و کربوهیدرات عرضه شده است. این گینر با طعم انگور ساخته می‌شود و منبعی برای حمایت از رشد ماهیچه‌ها ساخت بلوک‌های سازنده پروتئین است. فرمول قدرتمند آن حاوی تورین و گلوتامین است که جذب پروتئین را به حداکثر می‌رساند. پروتئین‌های موجود در گینر مس اپتیما به بازگشت سریع انرژی بدن و با رساندن مواد مغذی ضروری، به تندرستی و تناسب‌اندام کمک می‌کند.

گینر مس اپتیما نوتراکی

قیمت بهترین گینر برای افزایش وزن لاغراندام‌ها

قیمت گینرهای خارجی در بازار، باتوجه‌به ویژگی‌های گینر، میزان مواد مغذی و وزن آن‌ها متفاوت است. برای مثال گینرهای مارتینز، ویسلی و نوتراکی، به ترتیب 3 میلیون و 624، 1 میلیون و 926 و 2 میلیون و 146 هزار تومان در بازار ارائه می‌شوند.

معرفی وب‌سایت‌های خرید گینر برای افزایش وزن

گینرهای خارجی و باکیفیتی که در بازار ایران موجود هستند را می‌توان از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده مکمل‌ها تهیه کرد.

وب‌سایت ساپ اسپورت، منبع معتبر بهترین گینرها

در سایت ساپ اسپورت، انواع گوناگون مکمل‌های خارجی با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. در این وب‌سایت با دسته‌بندی‌های سودمندی روبه‌رو می‌شوید. از جمله آن‌ها می‌توان به دسته مکمل‌های عمومی، مکمل‌های مناسب گیاهخواران و دسته‌بندی مربوط به جنسیت اشاره کرد. همچنین بهترین گینرها بر اساس کشور سازنده معرفی و ارائه شده‌اند.

وب‌سایت ساپ اسپورت همچنین برای شما مشخص کرده است که کدام مکمل‌ها چه زمانی مناسب هستند. برای نمونه دسته مکمل‌های قبل از تمرین و بعد از تمرین وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این وب‌سایت، می‌توان به قیمت مناسب و منصفانه محصولات آن اشاره کرد. تمامی محصولات استاندارد و باکیفیت عالی و به‌روز هستند، ,بنابراین خرید از این وب‌سایت می‌تواند به شما اطمینان بدهد هرچه سالم و سریع‌تر، به تناسب‌اندام خود برسید.

وب‌سایت مکمل شاپ

این وب‌سایت از دیگر منابع عرضه‌کننده مکمل‌های ورزشی در ایران است که مکمل‌های خارجی را به بازار ارائه می‌کند. گینرهای افزایش حجم عضلات و وزن نیز در این وب‌سایت موجود هستند.

وب‌سایت مثبت سبز

این سایت برای عرضه مکمل‌های رژیمی، محصولات مراقبت پوست و مو و محصولات بهداشتی و آرایشی ساخته شده است. این وب‌سایت در کنار دیگر محصولات خود، مکمل‌های افزایش وزن نیز ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

افراد لاغر و ورزشکاران بدن‌ساز در کنار وعده‌های غذایی، قبل و بعد از تمرینات خود به منابع انرژی و عضله ساز نیاز دارند. مکمل‌ها غذایی مانند گینرهای افزایش وزن و عضلات می‌توانند نیاز این افراد به منابع مغذی را تامین کنند. بهترین گینرهای خارجی در بازار ایران عرضه می‌شوند. باتوجه‌به ویژگی‌های موردنیاز خود می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبری مانند وب‌سایت ساپ اسپورت مراجعه و گینر مناسب خود را تهیه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی