نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
تکاپوی استقلالی‌ها و یک فرصت اندک/ آرمین سهرابیان از لیست آسیایی استقلال جا می‌ماند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی تا ارسال فهرست آسیایی باقی نمانده اما باشگاه استقلال همچنان در تکاپوی اصلاح قرارداد بازیکنانش است.

به گزارش خبرورزشی، آخرین مهلت ارسال اسامی تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه نوزدهم شهریورماه است و تمامی باشگاه‌ها ملزم هستند تا این تاریخ نسبت به ثبت نام بازیکنان و کادرفنی خود اقدام کنند.

این درحالی است که باشگاه استقلال هنوز درگیر اصلاح قرارداد بازیکنانش است و پس از کنار گذاشتن مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان از فهرست، امروز با نفر نخست قرارداد جدیدی امضا کرد ولی هنوز از تعیین وضعیت مدافع محبوب جواد نکونام خبری نیست.

استقلال تنها دو روز برای ارسال اسامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دارد و باید هرچه سریع تر تکلیف سهرابیان را هم مشخص کند. آنطور که چند روز قبل یک پایگاه خبری گزارش داده بود، نفراتی مورد قبول AFC هستند و برای آنها کارت بازی صادر می‌شود که قراردادشان بر اساس قوانین کشورشان ثبت شده باشد.

با این وضعیت اگر آبی‌ها هرچه زودتر فکری به حال سهرابیان نکنند، شاید نتوانند از این مدافع باتجربه در لیگ نخبگان بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: ادعای یک خبرگزاری؛ گاف‌های مدیریتی، استقلال را بیچاره کرد/ فاجعه در لیگ نخبگان در کمین آبی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی