نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی/ گاریدو به دنبال آچمز کردن یایسله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امشب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

از هفته اول لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در عربستان به مصاف الاهلی می رود. سرخپوشان در حالی پا به این میدان می گذارند که در فصل جدید تغییرات زیادی در این تیم اعمال شد و عملا این پوست اندازی کرده است.

گاریدو در سه بازی که در لیگ هدایت پرسپولیس را برعهده داشته از سه سیستم و سه ترکیب متفاوت استفاده کرده است. از نظر عملکردی سرخپوشان در بازی سوم با فولاد بسیار بهتر از دو بازی ابتدایی خود بودند و ترکیب و سیستمی که این تیم در این بازی به میدان رفت نیز به‌مراتب بهتر بود. در همین راستا احتمالا گاریدو در بازی امشب نهایتا یکی دو تغییر نسبت به بازی با فولاد داشته باشد.

در بازی با فولاد گاریدو تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان فرستاد. اگر قرار باشد سیستم سرخپوشان تغییر نکند رفیعی جای اسدبیگی را در همین ارنج خواهد گرفت. اما احتمال اینکه گاریدو بخواهد در بازی امشب سرخپوشان را با سیستم ۱-۲-۳-۴ به میدان بفرستاد هم وجود دارد. با این سیستم گاریدو یکی از وینگرهایی که احتمالا فرشاد احمدزاده باشد را از ترکیب بیرون خواهد آورد و احتمالا میلاد سرلک یا محمد خدابنده‌لو را به زمین خواهد فرستاد. ‌

​ گاریدو در بازی تدافعی‌تر به هافبکی نیاز دارد که توانایی توپ‌گیری و ارسال بلند آن در سریع‌ترین زمان ممکن برای بازیکنان کناری یا خط حمله را داشته باشند. در بین هافبک‌های تدافعی پرسپولیس خدابنده‌لو و سرلک در ارسال این پاس‌ها به مراتب بهتر از ریگی و رفیعی هستند. مخصوصا سروش که با حفظ توپ در مرکز میدان بیشتر وظیفه نظم‌دهی به بازی را برعهده دارد و بازیکنی با توانایی دادن پاس‌های سرعتی و بلند نیست. ناگفته نماند که ممکن است گاریدو بخواهد از امید عالیشاه هم در ترکیب اصلی بهره ببرد و از سرعت و جنگندگی او استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان:

الکسی گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، اوستون اورنوف و علی علیپور.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ن IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    آقا یکی جلوی این مربی رو بگیره سروش رو بازی نده تیم می بازه سروش آخه بازی کن بیشتر از بازی نکردنش دستوراتش تما شاگر رو عذاب میده
    • عزیز IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      بابا سروش رفیعی نباشه کی می خواهد پاس های رو به عقب بده . سروش رفیعی بازیکن بدی نیست فقط جهت دروازه حریف رو اشتباهی با دروازه تیم خودی اشتباه می گیره ، عوض اینکه رو به جلو بازی کنه و خلق موقعیت کنه رو به عقب بازی می کنه یا توپ رو ربه راحتی لو می ده ، فقط همین.
  • ARVIN IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    بیاید منطقی باشیم. استقلال با جواد نکونام به استقلال خوزستان باخت. الغرافه هم استقلال خوزستان رو ۵ تایی میکنه. بعد استقلال میخواد بیاد الغرافه و خوسلو رو ببره؟ استقلال امشب می‌بازه.
  • م IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    همین که امکانات نداریم لوگوی تیمامون و حذف میکنند ده بر صفر عقبیم
  • عزیز IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیسه ولی در عمل یار دوازدهم الاهلی هستش .
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    اگر قراره سیستم ۴-۳-۲-۱ بازی کنیم که این سیستم جون میده برای بازیکنی مثل سلمانی یا خدابنده‌لو که هم انرژیکه و هم پاسای خط شکن طولی میده تا به بازی سرعت بده نه سروشی که به ریتم بازی سکته میده و جریانو آروم میکنه. برای سمت چپ ۳ هافبک عقب زمین امیری انتخاب مناسبیه. دلم به بازی روشنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی