نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دفاع محکم آنچلوتی و کارواخال از وینیسیوس/ چه کسی این رفتارها را تحمل می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید و دنی کارواخال به دفاع از وینیسیوس جونیور پرداختند و به انتقادها واکنش نشان دادند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، و مدافع باتجربه تیم، دنی کارواخال، از وینیسیوس جونیور حمایت کردند. این حمایت پس از آن صورت گرفت که وینیسیوس به دلیل واکنشی که در مقابل هواداران رئال سوسیداد نشان داد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد، بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت.

دنی کارواخال در نشست خبری پیش از بازی لیگ قهرمانان برابر اشتوتگارت اظهار داشت که واکنش وینیسیوس طبیعی است و توضیح داد: «ما توهین‌هایی را که به او می‌شود می‌بینیم. وقتی کسی را تحریک می‌کنید، طبیعی است که او پاسخ دهد. وینیسیوس هم حق دارد که با برخی حرکات واکنش نشان دهد.»

او همچنین در خصوص توهین‌های نژادپرستانه افزود: «همه ما در مورد موضوع وینیسیوس و توهین‌های نژادپرستانه آگاهیم. فکر می‌کنم باید اقدامات جدی‌تری انجام شود.»

کارلو آنچلوتی نیز در پاسخ به سوالی درباره حرف‌های کارواخال و واکنش وینیسیوس، از او حمایت کرد و گفت: «این یک واکنش طبیعی به رفتارهای بسیار زشت است. توهین‌ها... هیچ‌کس نمی‌تواند چنین چیزی را تحمل کند. من هم نمی‌توانم. اینکه دستت را روی دهانت بگذاری و سکوت بخواهی، با توجه به همه آنچه رخ داده، کاملاً طبیعی است.»

وقتی از آنچلوتی پرسیده شد که چه چیزی از هواداران رئال سوسیداد شنیده که واکنش وینیسیوس را توجیه می‌کند، او پاسخ داد: «از زمانی که به اینجا آمده‌ام، آنچه بر سر وینیسیوس آمده غیرقابل تحمل است. سوت‌ها و توهین‌ها در حین گرم کردن برای یک بازیکن جوان طبیعی است، اما آنچه که علیه او صورت می‌گیرد عادی نیست. درخواست من این است که به جای تمرکز روی بازیکنان جوان، توجه بیشتری به ورزشگاه‌ها و رفتار تماشاگران شود. آن‌ها این کار را می‌کنند چون وینیسیوس خطرناک است و می‌خواهند تمرکز او را از بازی دور کنند.»

آنچلوتی پیش‌تر از هواداران رئال مادرید خواسته بود که محبت بیشتری به وینیسیوس نشان دهند. طبق گزارش‌ها، وینیسیوس اخیرا احساس می‌کند که تنها حامی‌اش در باشگاه، سرمربی تیم است. آنچلوتی همواره به شدت از او دفاع کرده، اگرچه قبلاً از وینیسیوس خواسته بود که رفتار خود را در زمین بهبود بخشد و تمرکزش را تنها روی فوتبال بگذارد.

بیشتر بخوانید: وینیسیوس در رئال مادرید احساس تنهایی می‌کند/ تنها یک نفر حامی این ستاره است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی