نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
اعتراض تند آنچلوتی به فیفا و یوفا: فشردگی بازی‌ها بازیکنان را قربانی می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی از فیفا و یوفا خواسته که برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان، تعداد مسابقات را کاهش دهند و با این کار به جذابیت بیشتر مسابقات نیز کمک کنند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به‌صراحت فیفا و یوفا را مقصر مصدومیت بازیکنانش دانست. در فصلی که احتمال دارد رئال مادرید ۱۰ بازی اضافه‌تر انجام دهد، آنچلوتی از این نهادهای فوتبالی درخواست کرد که اقدامات جدی در این زمینه انجام دهند.

پس از مصدومیت براهم دیاس، که به مدت ۲ تا ۳ ماه از میادین دور خواهد بود، آنچلوتی دوباره با معضل غیبت بازیکنان کلیدی خود روبه‌رو شد. اگرچه ادر میلیتائو هم به‌تنهایی تمرین کرد، اما آنچلوتی اعلام کرد که وضعیت او خوب است. با این حال، او به وضوح برنامه شلوغ مسابقات را عامل اصلی این مشکلات می‌داند.

او در پاسخ به سوالی درباره راه‌حل مشکلات مصدومیت گفت: «ما به دنبال راه حل هستیم اما این مسئله در کنترل ما نیست. برنامه مسابقات بسیار سنگین است. رقابت‌های جدیدی به تقویم اضافه شده‌اند و هیچ‌کس نمی‌داند که نتیجه آن چه خواهد بود. شاید مسابقات جذاب‌تر شود، اما چیزی که قطعی است این است که بازی‌های بیشتری پیش رو داریم.»

آنچلوتی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به سلامتی بازیکنان افزود: «اگر مقامات به این فکر نکنند که بازیکنان به‌خاطر تعداد زیاد بازی‌ها مصدوم می‌شوند، با مشکلی بسیار جدی مواجه خواهیم شد. من از آن‌ها می‌خواهم که تعداد مسابقات را کاهش دهند تا کیفیت و جذابیت مسابقات بیشتر شود.»

او همچنین درباره انگیزه‌اش برای لیگ قهرمانان اروپا گفت: «هیجان من همانند همیشه است. لیگ قهرمانان برای من بسیار خاص است. من عاشق کارهای روزمره‌ام هستم؛ صحبت با بازیکنان، آماده‌سازی تمرینات و حتی مقابله با مشکلات. من خودم را فردی صبور می‌دانم، چون هر روز مشکلات جدیدی پیش می‌آید، اگرچه بسیاری از آن‌ها فقط مسائل جزئی هستند که ما آن‌ها را بزرگ می‌کنیم.»

این اولین بار نیست که آنچلوتی از فشردگی مسابقات انتقاد می‌کند. بسیاری از بازیکنان رئال مادرید مانند دنی کارواخال، تیبو کورتوا و تونی کروس نیز به‌طور علنی اظهار داشته‌اند که تعداد بیش از حد مسابقات فشار زیادی روی بازیکنان وارد می‌کند. با وجود این انتقادات، به نظر می‌رسد پول و منافع تجاری همچنان محرک اصلی برگزاری رقابت‌های بیشتر هستند، و کاهش تعداد بازی‌ها به‌سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: دفاع محکم آنچلوتی و کارواخال از وینیسیوس/ چه کسی این رفتارها را تحمل می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی