نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
آغاز تورنمنت پیشکسوتان فوتبال با حضور ۴۰ تیم/ فریادشیران: برگزاری این رقابت‌ها «کفایت» می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اولین دوره تورنمنت پیشکسوتان به همت جمعی از موسپیدان فوتبال و با همکاری کانون مربیان برگزار می شود. به همین بهانه نادر فریادشیران، در یادداشتی از برگزارکنندگان این تورنمنت قدردانی کرده است.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که متولیان اصلی ورزش و فوتبال وسط گرفتاری های روزمره هیچ برنامه ای برای پیشکسوتان ندارند، خود پیشکسوتان دست به کار شده و اولین دوره رقابت‌های جام پیشکسوتان ایران را راه انداختند.

این بازی ها از روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد. البته رقابت‌ها در اصفهان و تهران (گروه اول و سوم) از اولین جمعه مهرماه (۶مهر) آغاز می شود.

برنامه هفته اول مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان ایران به شرح زیر است:

گروه A
نساجی مازندران -ساوجی البرز
شهباز تهران-پاس ماندگار تهران
خیام قم استراحت

گروه B
باوه یال چوار ایلام -شهدای۶۵ایلام
گهردوروود-مقاومت خوزستان
پرسپولیس خرم آباد استراحت
 

گروه C
ذوب آهن -تام اصفهان
سپاهان-گلپایگان
خلیج فارس شیراز استراحت

گروه D
یاران شهریار قروه -زاگرس سنه
دیواندره-بنارشاهو جوانرود
کنگاور استراحت

گروه E
شاهین ایلام -اتحاد دره شهر
۴آذر اندیمشک -استقلال دهلران
آبدانان استراحت

گروه F
زاگرس لیلاخ دهگلان -مریوان
اسلام آباد غرب -پیشکسوتان طلایی جوانرود
سرپل ذهاب استراحت

گروه G
جم کرمانشاه -بیجار
کامیاران-شدیدی همدان
نیشتمان پاوه استراحت

گروه H
جورقان همدان-ایوان غرب
کارگران لرستان -مهرگان‌دره شهر
الشتر استراحت

به همین بهانه نادر فریادشیران رئیس کمیته پیشکسوتان کانون مربیان ایران که با برگزارکنندگان این تورنمت همکاری دارد، یادداشتی را در اختیار خبرورزشی گذاشته که در ادامه می خوانید.

فریادشیران: برگزاری تورنمنت برای پیشکسوتان، کفایت می خواهد که فدراسیون ندارد!

از تک تک اعضای محترم کار گروه برگزاری مسابقات پیشکسوتان فوتبال ایران تقدیر و تشکر ویژه دارم، از مدیران، سرپرستان و مربیان، بازیکنان و همراهان تیم های شرکت کننده در مسابقات پیشکسوتان فوتبال ایران... تلاش، همت،  همدلی و همکاری چند نفر از دوستان گرامی من باعث برگزاری این مسابقات شده که به نوبه خود از همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

فدراسیون بی کفایت فوتبال ایران در این مسابقات کجای ماجرا قرار دارد؟ کمیته عریض و طویل مسئولیت های اجتماعی کذایی فدراسیون فوتبال ایران در قبال این مسابقات چه اقدامی کرده است؟ اصلأ فدراسیون فوتبال ایران به پیشکسوتان اهمیت می دهد؟ چرا کمیته پیشکسوتان فوتبال ایران را منحل کردید؛ آقای تاج و جناب کفاشیان؟

علت برای همه عزیزان پیشکسوت روشن است. هیچ یک از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران فوتبالیست مطرحی نبودند. تنها فرد فوتبالی هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران میرشاد ماجدی است که چون فوتبالی است، برایش حرمت قائل می شوم و چیزی نمی‌گویم. الباقی از تاج بگیر تا نبی، از اصولی بگیر تا براتی،  از ساکت بگیر تا نایب رئیس بانوان و... بیگانه با فوتبال هستند. افشاریان هم که داور بود و قرابتی با فوتبال داشت، اوت شد.

برای همین بر خود واجب و لازم می دانم از طرف کمیته پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران از صمیم قلبم سپاسگزار شما عزیزان باشم. قبلاً نیز خدمت دوستان گرامی عرض کرده ام کانون مربیان فوتبال ایران و بخصوص کمیته پیشکسوتان از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی کشور حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا این مسابقات باشکوه خاص برگزار شود. توقع دارم رسانه ها هم در این راه همراه پیشکسوتان باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نورالله صناعی NL ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    بسیار عالی است جناب آقای فریاد شیران که پیشکسوتان را امیدوار به زندگی نمودید امیدوارم که درادامه راه موفق باشید ،کانون پیشکسوتان فوتبال شهرستان بهبهان خوزستان. تاسیس ۱۳۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی