نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
درخواست عجیب آقای گل پرسپولیس از تراکتور/ این بازیکن جواب درویش را نمی‌دهد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد اولویت علی علیپور برای بازگشت به لیگ ایران، پرسپولیس نیست بلکه امضای قراردادی با رقم بالا است. آن هم با هر تیمی که پول بیشتری بپردازد.

در دو سه سال اخیر که علی علیپور در لیگ پرتغال و باشگاه‌هایی نظیر ماریتیمو و ژیل‌ویسنته حضور داشته، هر بار مصاحبه‌ای انجام داده از عرق و تعصب به پرسپولیس گفته و اینکه دوست دارد در زمان بازگشت به لیگ ایران دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. بعد از پایان قرارداد با ژیل‌ویسنته و حضور ناموفق در لیگ پرتغال، حالا علیپور عزم خود را برای بازی در لیگ برتر جزم کرده و این پیغام را به چند باشگاه فرستاده است.

در شرایطی که همه فکر می‌کردند پرسپولیس اولین و آخرین تیمی است که علیپور با آن مذاکره می‌کند اما این اتفاق رخ نداده و آقای گل سابق لیگ در رادار چند باشگاه متمول قرار گرفته است. از جمله تراکتور که به واسطه حضور احتمالی ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر مذاکراتی را با علیپور انجام داده اما این صحبت‌ها هنوز به نتیجه نرسیده. گویا علیپور در مذاکره با تراکتور خواهان دریافت مبلغ ۴۰ میلیارد است که این درخواست با جواب رد طرف مقابل مواجه شده است.

علیپور که ظرف روزهای اخیر به درخواست مذاکره با پرسپولیس پاسخی نداده، به نظر می‌رسد در حال بررسی شانس‌های دیگر خود است تا ببیند آیا می‌تواند قرارداد بهتری امضاء کند یا نه؟ اگر چنین اتفاق نیفتاد، آنوقت است که علیپور و پرسپولیس پای میز مذاکره می‌نشینند و احتمالاً توافق هم می‌کنند.

جالب اینکه پرسپولیسی‌ها می‌خواهند پیشنهاد اولیه خود به علیپور را عددی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: قصه بیرانوند و پرسپولیس به سر رسید؛ بیرو امروز تراکتوری می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اشنا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    ما که جام و قهرمانی دیگه تا بخواخی داریم .نمیشه پرسپولیس با جوانانش یکسالی را تحمل کنه و با وجود مربی خوب اسپانیایی اینقدر پول به سکم این و آن نریزد. متاسفم که درویش در پیدا کردن استعداد نه برنامه ای داشته و دارد.مدیر خوب با پول زیاد که هر ننه قمری میتونه قهرمان بشه . هنر بازی گرفتن جوانان مستعد و یکسال از قهرمانی فاصله گرفتنه‌ استقلایا هم گناه دارند که داوران اذیتشون میکنند بهتره داورها هم کمی کمک کنن استقلال که لایه دوم فوتبال ایرانه قهرمان بشه
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      امار علی‌پور در لیگ پرتغال ۹۴ بازی فقط ۱۳ گل....‌ یه هیچ وجه نباید جذبش کنیم.
  • محمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    درویش علی پور رو نگیر
  • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    خوب بره همون جا
  • تعصب قرمز IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    فقط مونده بود این برامون طاقچه بالا بگذاره، اینقدر کلاس و شخصیت پرسپولیس را با پیشنهاد به امثال این پائین نیارید وقتی آل کثیر هم کلاس میگذاره این میخواید نگذاره، سر کیسه را شل کنید خدا داده فوروارد خارجی خوب، بخدا التماس امثال اینارو نکنید.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    تا دیروز داشت التماس می‌کرد برگرده حالا، یک پیشنهاد خوب به، آزادی یا سعید سحرخیزان و حتی محمدرضا سلیمانی بدهید چرا نیایند، دنبال این همیشه مصدومین و پیر و پاتال ها هم نباشید
  • عدالت قرمز IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    چرا اینقدر، آقای گل، آقای گل به نافش می بندید یادتون رفته چه موقعیت هائی را هدر میداد اگر تو پرسپولیس بازی نمی‌کرد، مثل لیگ پرتغال 4 تا گل هم نمیزد، در این بابا که برای پرسپولیس کلاس میگذاره کفر آدم درمیاد.
  • تعصب قرمز IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    برو پهلوی رفاقت اون 3 تای دیگه، پرسپولیس جای با تعصب هاست نه پولکی ها.
  • کاراگاه قرمز IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    کلاس بازی آزادی صد برابر بهتر از اینه، لطفا"التماس و فکر.
  • تقی احمدی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    سلام متاسفانه مشکل پرسپولیس بزرگ کردن اسم بازیکن‌های معمولیه...که تو تیم‌های خودشون نیمکت نشینن وبه نوعی به درد نخور.
  • مرتضی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    از هوادارای عزیز معذرت میخام که این حرف رو میزنم.واقعا باید دیگه شاشید توی این فوتبال ایران همشون دیگه دنبال پول ودلارو دست مزد بالا هستن.دیگه بازیکنا شدن مزایده ای هر کس هزارتومن بیشتر بده میرن همونجا.دیگه غیرت وفاداری وتعصب تمام شد.هوادارا هم باید دیگه خودشون رو بزنن به بی خیالی وبراشون مهم نباش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی