به من از پیشنهاد بارسلونا نگویید؛ نمی‌خواهم چیزی بشنوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور در یورو ۲۰۲۴ به نیکو ویلیامز برای دیده شدن بسیار کمک کرده و این بازیکن به دلیلی مشخص نمی‌خواهد تا بعد از پایان یورو چیزی در مورد پیشنهاد سایر باشگاه‌ها از جمله بارسلونا بشنود.

نیکو ویلیامز سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. او نقش مهمی در کسب رتبه پنجم اتلتیک بیلبائو در لالیگا ایفا کرد و در عین حال بخشی از تیمی بود که اولین قهرمانی آنها در کوپادل‌ری را در ۴۰ سال گذشته به دست آورد. او در هفته‌های اخیر یکی از بازیکنان اصلی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بوده و همین موضوع باعث افزایش تصاعدی ارزش او شده است.

ویلیامز اخیراً در مورد ۱۲ ماه آخر زندگی خود با روزنامه آاس صحبت کرده و به طور خاص در مورد تأثیری که عملکرد قوی او در آلمان می‌تواند روی او و آینده‌اش داشته باشد حرف زد.

«شاید باعث شود آدمهای بیشتری من را بشناسند. واقعا زندگی تغییر می‌کند. همیشه گفته‌ام که بازی‌های خیلی خوبی در اتلتیک انجام داده‌ام و دیده نشده‌اند چون در رقابت‌های اروپایی بازی نکرده‌ایم. امسال اوضاع عوض شد. از فرصتی که داشتم استفاده کردم تا به یک آرزوی دیگرم برسم و خودم را به دیگران بشناسانم، و بتوانم یا سعی کنم که یکی از بهترین بازیکنان پستم باشم. این کاری است که من هر روز سعی می‌کنم انجام دهم و باید در همین راستا ادامه دهم. حالم خوب است و باید همینطور ادامه دهم.»

ویلیامز همچنین در مورد حمایت خانواده از جمله برادرش ایناکی که هم‌تیمی او در اتلتیک است صحبت کرد و همچنین به طور خلاصه به علاقه‌ای که به او نشان داده شده به ویژه از سوی بارسلونا اشاره کرد.

«برادرم برای من فرد بسیار مهمی است. او شرایطی مشابه من را تجربه کرده است. او هم پیشنهاداتی خارج از اتلتیک دارد، اما من گفتم که نمی‌خواهم چیزی در مورد قراردادها یا این داستان‌ها بدانم. همه می‌دانند که من چگونه هستم و چه شخصیتی دارم. دوست ندارم چیزی بدانم چون به راحتی حواسم پرت می‌شود. ترجیح می‌دهم روی یک چیز تمرکز کنم و آن را دنبال کنم. زیرا اگر موضوعات مختلفی را بشنوم مغزم درست کار نمی‌کند. ایجنت، پدر و مادرم و خانواده‌ام کاملاً من را می‌شناسند و می‌دانند که تا پایان جام ملت‌های اروپا نمی‌خواهم چیزی بشنوم.»

ویلیامز یکی از بهترین بازیکنان یورو ۲۰۲۴ بوده است و می‌تواند عصر جمعه در دیدار اسپانیا با آلمان میزبان تفاوت ایجاد کند. نبرد او با یاشوا کیمیش، که اخیراً با وینگرهای حقه‌باز به خوبی مبارزه کرده، بسیار تماشایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نیکو ویلیامز مشتاق بارسایی شدن است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی