پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
۰ |
۰
مربی مقصر نیست، ما مقصریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیل فودن معتقد است که گرت ساوتگیت نباید سرزنش شود و عملکرد ضعیف تیم در یورو ۲۰۲۴ تقصیر بازیکنان است.

تیم ملی انگلیس به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ رسیده اما عملکرد این تیم از روز اول چنگی به دل نزد و سیل انتقادها به سمت گرت ساوتگیت و نحوه برنامه‌ریزی‌اش برای تیم سرازیر شد. هواداران معتقدند که این تیم قدرت رسیدن به مراحل بالاتر را ندارد و اگر مربی تغییری در روال کار ندهد بازهم دست خالی به خانه برخواهند گشت.

فیل فودن اما نظر متفاوتی دارد و در گفتگو با خبرنگاران در ابتدا در مورد عملکرد خودش صحبت کرد و گفت: «صادقانه بگویم کمی ناراحت هستم، می‌خواهم سعی کنم گل بزنم و عملکرد بهترین برای تیمم داشته باشم ولی گاهی اوقات این اتفاق نمیافتد، اما مهم این است که تلاش می‌کنم که برگردم و روزی این اتفاق خواهد افتاد. به این فکر نمی‌کنم که به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر به اینجا آمده‌ام. من هم مانند بقیه نیاز دارم که در تیم جا بیافتم. فکر می‌کنم که در هر بازی گام‌های کوچکی به جلو برداشته‌ام و امیدوارم که در ادامه مسابقات برای انگلیس عملکرد خوبی داشته باشم، هدف من همیشه همین بوده است

او در ادامه به دفاع از سرمربی سه‌شیرها پرداخت و اذعان داشت: «من برای گرت متاسفم. او قصدی برای بازی دفاعی نداشته است. در تمرینات به ما می‌گوید که حمله کنیم و همیشه حریف را تحت فشار بگذاریم اما بعضی اوقات بازی در سمت اشتباهی جلو می‌رود. به‌نظرم ما بازیکنان به‌عنوان بخشی از مشکل باید سرزنش شویم.»

بیشتر بخوانید: دلیل اصلی ترک اردوی انگلیس توسط فودن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی