واکنش مدیران استقلال به انتخاب مصطفی کارخانه/ تیم والیبال استقلال به زودی تاسیس می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب مصطفی کارخانه به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سر و صدای زیادی راه انداخت.

به گزارش خبرورزشی، قرار گرفتن مصطفی کارخانه سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در لیست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و با انتقادات فراوانی همراه شد. گروهی از پیشکسوتان استقلال این حرکت را به نقد کشیدند و مدعی شدند وقتی تیمشان این همه چهره قدیمی دارد چرا باید فردی که هرگز در باشگاه استقلال سمت نداشته و اساساً فوتبالی هم نیست، چنین پست مهمی را احراز کند؟

البته مدیران باشگاه استقلال ترجیح می‌دهند در این رابطه به صورت رسمی حرفی نزنند و همه چیز را به مصاحبه‌های آتی احمد شهریاری یا فرد دیگری از اعضای هیئت مدیره استقلال موکول کنند اما در صحبت‌های غیر رسمی تاکید دارند هلدینگ خلیج فارس از همان ابتدای کار برای گسترش دامنه ورزش‌های تحت پوشش باشگاه استقلال برنامه‌ریزی کرده بود و انتخاب مصطفی کارخانه نیز دقیقاً در راستای همین پروژه است.

طبق ادعای برخی از  مدیران و مسئولان استقلال، این باشگاه به زودی در عرصه والیبال هم تیمداری خواهد کرد. البته مشخص نیست کار از پایه و آکادمی والیبال آغاز می‌شود یا اینکه آنها مستقیم سراغ خریدن امتیاز یک تیم و حضور در سطوح بالای والیبال کشورمان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • موج آبی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    نگاه درست همینه که استقلال رو یه باشگاه ببینن نه یه تیم فوتبال، بعضی از پیشکسوتها واقعا سطح نگاهشون پایینه و فقط به خودشون فکر میکنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی