شکوری: خدا را شکر، آرشا از زیر سایه من خارج شد/ نگرانی هواداران استقلال عادی شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق استقلال از اینکه پسرش موفق شده عملکرد خوبی در چند سال اخیر داشته باشد خوشحال است.

هادی شکوری در مورد عملکرد آرشا در فصلی که گذشت به خبرورزشی گفت: خدا شکر آرشا در این دو سه سال توانست از سایه اسم من خارج شود و همه می‌دیدند خودش توانایی دارد.  

او در مورد اینکه آرشا شکوری با حضور در دروازه هوادار در هفته‌های پایانی، عملکرد خوبی نداشت هم گفت: خودم سرمربی بودم، نمی‌گذاشتم آرشا بازی کند. خودتان می‌دانید که بازیکن جوان باید به تدریج و در خلال بازی‌ها به میدان برود تا پخته شود. آرشا در شرایط بدی به تیم اضافه شد و دیدید که برابر پرسپولیس چقدر خوب بازی کرد ولی چون تیم هوادار ماندنش در لیگ برتر قطعی شده بود، بازیکنان انگیزگی لازم را نداشتم و بیشتر مواظب بودند تا مصدوم نشوند.

مدافع سابق استقلال در مورد نگرانی هواداران استقلال از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: این مسائل دیگر طبیعی شده است و همیشه این نگرانی برای هواداران استقلال وجود دارد. فکر می‌کردم با آمدن هلدینگ خلیج فارس امسال شرایط بهتر شود اما بازهم تغییری ایجاد نشد. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که استقلال در ادامه ضربه نبیند.

شکوری در مورد عملکرد نکونام در فصلی که گذشت: به نظرم نکونام عملکرد خوبی داشتد هرچند شاید نقدهایی می‌شد به تصمیمات او در طول فصل کرد. با این حال با توجه به حواشی که وجود داشت استقلال نتیجه بدی نگرفت.

او در پایان گفت: نکونام باید مسائل تیم را داخل تیم حل می‌کرد و شاید بهتر بود که مسائل به رسانه‌ها کشیده نشود. این مسائل در خود تیم تاثیرگذار بود و به همین دلیل هم در نهایت استقلال نتوانست قهرمان شود و صدر جدول را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • منصور IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    گلر خیلی خیلی ضعیفی هستش همه اینا با پارتی بازی رفتن بالا .به خدا قسم خیلی خیلی بهتر از اینا هستن ک دارن نابود میشن فقط به دلیل نداشتن پارتی .اصلا دروازبانی بلد نیست
  • امیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    آره انقد پارتی بازی و لابی کردی براش که دیگه از زیر سایه ات خارج شده واقعا حق با تو 😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی