نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
۰ |
۰
کلوب| لذت تماشای فوتبال با یورو ۲۰۲۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین فرصت برای تماشای فوتبال در این زمان تنها و تنها همین مسابقات یورو ۲۰۲۴ میتوانست باشد.

قصد مقایسه یورو را با لیگ فوتبال کشورمان هرگز نداریم. اینجا می‌خواهیم به معنای واقعی کلمه از دیدن فوتبال لذت کامل و وافر ببریم همین و بس.

دیدن بازی افتتاحیه آلمان میزبان برابر اسکاتلند پر بود از صحنه‌های زیبا، از سرعت بسیار بالای بازی، تا پاس کاری‌های زیبا، تا استفاده از موقعیت‌های خطرناک به بهترین نحو، تا دیدن فوتبال با VAR، اعلام پنالتی و سپس برگشت نظر داوری، دوم هم اعلام پنالتی دور از دید داور و با کمک VAR و دیدن شش گل زیبا لذت گذراندن یک شب فوتبالی را برایمان به معنای واقعی بوجود آورد.

بازی سوئیس برابر مجارستان هم از این قاعده مستثنی نبود، باز بازی زیبا، باز خلق موقعیت، باز هدر ندادن توپ و استفاده از زمان و دیدن چهار گل زیبا یعنی یک فوتبال تمام اروپایی شسته و رُفته همین و بس.

بازی اسپانیا و کرواسی هم یکی دیگر از زیبایی‌های این جام بود، دیدن بازی‌های هجومی، سه گل زیبا در یک نیمه و اشتیاق دیدن نیمه بعدی یعنی لذت بردن از این فوتبال یعنی خستگی ناپذیر بودن در این فوتبال درست این فوتبال هیجان انگیز و زیبا یکی از موهبت‌هایی است که پس از پایان این فصل فوتبال به هواداران داده شده است.

ایتالیا هم هر چند در بازی اول یک برد میلیمتری را بدست آورد اما این تیم هم می‌تواند به عنوان مدافع  عنوان قهرمانی یکی دیگر از جذابیت‌های این جام باشد.

از حالا بی صبرانه منتظر دیدن بازی‌های بعدی هستیم، وقتی بازی‌های گروهی در روزهای اول و دوم اینچنین پرگل و زیبا استارت خورده اند با یک پیش بینی ساده می‌توان یک جام دیدنی و هیجان انگیز و پر از صحنه‌های جذاب و فراموش نشدنی را شاهد بود.

هنوز بازی‌های دور اول کامل برگزار نشده اند و باید منتظر دیدن بازی‌های انگلیس و فرانسه و هلند و بلژیک و پرتغال و جمهوری چک باشیم، حتی می‌توان به تیم‌های دیگر هم امیدوار بود، یک یا چند تیم شگفتی ساز از بین تیم‌های مطرح و مشهور جهان شاید این جام را زیباتر و دیدنی تر کند.
لذت تماشای فوتبال زیبای اروپایی در یورو ۲۰۲۴ این تابستان را داغ تر و دلنشین تر از هر فصل دیگری خواهد کرد..

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی