نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
وضعیت عجیبی که مدیریت به وجود آورد/ هواداران استقلال: همه با هم بروید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران استقلال مثلث ناکامی تیمشان را پیدا کرده و خواستار رفتن همه اضلاع آن از تیم شده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، شاید تا هفته گذشته اگر از استقلالی‌ها می‌خواستند مسبب نتایج ضعیف این تیم را معرفی کنند، همگی به جواد نکونام رای می‌دادند و عده کمی شیوه مدیریت باشگاه را در به وجود آمدن وضعیت فعلی دخیل می‌دانستند؛ هرچند در جامعه هواداری نسبت به احمد شهریاری و فرشید سمیعی هم رویکرد مثبتی وجود نداشت. شکست در دربی هم سبب شد اعتراض استقلالی‌ها نسبت به سرمربی این تیم به اوج خود برسد و آنها فشار را به جایی رساندند که نکونام مجبور به استعفا شد. اما بعد از اینکه درخواست کناره گیری وی از سوی مدیریت باشگاه وتو شد، آنگاه طرفداران، دو ضلع جدید دیگر هم برای دلایل ناکامی‌شان در این فصل پیدا کردند؛ یعنی شهریاری و سمیعی!

مخالفت این دو نفر با رفتن نکونام – به هر دلیلی که بود – سبب شده استقلالی‌ها اکنون نقش آن ها را در نتایج بد تیم پررنگ بدانند چرا که در حالت عادی هم اخبار سو مدیریت، اختلاف با کادرفنی، جذب عجیب بازیکنان بوسنیایی و ... برای اینکه ثابت کند مدیریت باشگاه هم در این روزهای سیاه مقصر است، کافی بود که مخالفت با استعفای سرمربی ناکام هم به این دلایل اضافه شد. در واقع اگر مطالبه اصلی استقلالی‌ها تا روز جمعه فقط اخراج نکونام بود، از حالا به بعد رفتن هر سه این نفرات تبدیل به خواسته اصلی جامعه هواداری شده و انگار این بیراهه‌ای بود که خود سمیعی و شهریاری برای ادامه مسیر انتخاب کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    همشون دستشون تو یه کاسس
  • Faramarz IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    صاحب هر تیمی در جهان تماشاگرانش هستند هنگامی که مربی و مدیریت را قبول نداشته باشند طبیعت ماجرا این است که بروند شاید خواسته شان منطقی هم نباشد اما باز هم باید به درخواست شان عمل کرد چون امکانش بسیار ضعیف است که مربی ای که روی ماندنش تاکید دارند نتیجه بگیرد نمونه ایرانیش علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان نمونه خارجیش لوییس انریکه مربی بارسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی