نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
آمار و ارقام السد پیش از دیدار با استقلال/ آبی‌ها باید نگران چه چیزی باشند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

السد قطر با ترکیبی قدرتمند از بازیکنان خارجی و خط حمله‌ای پرقدرت، اما دفاعی ضعیف، به مصاف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

تیم السد قطر به عنوان یکی از رقبای قدرتمند استقلال تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با ترکیبی از بازیکنان خارجی و قطری به میدان خواهد آمد. در اینجا به برخی از نکات مهم درباره این تیم اشاره می‌کنیم:

ترکیب السد: این تیم در ترکیب خود از ۸۰ درصد بازیکنان خارجی و تنها ۲۰ درصد بازیکنان قطری استفاده می‌کند. در لیست ۹ بازیکن خارجی السد برای بازی مقابل استقلال، نام‌هایی چون رومن سایس، اوتاویو، عطال، کامارا، اوریبی، تورس، گونزالس، انریکه و موخیکا دیده می‌شود. همچنین حضور دو بازیکن دیگر به نام‌های وناس و بوناصر هنوز مشخص نیست.

عملکرد هجومی و دفاعی: السد با ۱۷ گل زده، دومین خط حمله برتر لیگ قطر را در اختیار دارد. اما در سوی دیگر، با دریافت ۱۳ گل ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را داراست که نشان از یک تیم با قدرت هجومی بالا و ضعف در بخش دفاعی دارد.

تقابل‌های گذشته: آخرین تقابل استقلال و السد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در قطر با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. با این حال، استقلال در این سال‌ها تنها یک بار در تهران و در ضربات پنالتی با مربیگری علیرضا منصوریان موفق به شکست السد شده است. اما نکته جالب این است که استقلال نزدیک به ۲۲ سال است که موفق نشده السد را در جریان بازی شکست دهد.

وضعیت فعلی در لیگ قطر: السد با کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی (۳ برد و ۳ باخت) در رده پنجم جدول لیگ قطر قرار دارد. این تیم در همین ۶ بازی نتایج عجیب و دور از انتظاری را تجربه کرده، از جمله دو برد با ۵ گل مقابل قطر اس سی و الشمال و یک شکست سنگین ۵-۰ مقابل الدحیل.

عملکرد در لیگ قهرمانان: السد در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، موفق به کسب یک تساوی ارزشمند مقابل العین، قهرمان آسیا، شد که نشان از قدرت و تجربه این تیم در سطح بین‌المللی دارد.

با توجه به این نکات، دیدار استقلال و السد نوید یک مسابقه جذاب و پرهیجان را می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی